  • Data: 2011-12-30 13:59:33
    Temat: Re: DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jdkfva$jch$1@inews.gazeta.pl...

    > Przepraszam, ale czy Ty dajesz innym pojeździć swoim autem jak go akurat
    > nie używasz? Bo to mniej więcej tak samo wygląda. Puls zapłacił za pasmo i
    > jak go stać to puszcza sobie obraz kontrolny :-).
    > Oczywiście ja też uważam to raz że za głupotę, a dwa za wyjątkowo
    > wkurzającą rzecz :-). Pociesz się że na satelicie są dziesiątki takich
    > "kanałów" :-)

    jednak jest to wyjątkowo idiotyczne puszczać pasy i płacić za nie, ja na
    miejscu PULS do czasu wyprodukowania PULS2 puszczałbym PULS+1 z
    przesunięciem godzinnym jak TVN+1 - przynajmniej mieliby darmową reklamę
    PULS zamiast pasów a i ludzie nie utyskiwaliby na pasy (mozna by dodac napis
    ze emisja testowa puls+1 do czasu wlaczenia puls2)