  • 21. Data: 2012-01-12 10:28:24
    Temat: Re: DVB-T
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Mam starego soniaka z mpeg 2, kupilem moduł CI, włożyłem i
    > odbieram bez problemu mpeg 4.

    Nie z każdym soniakiem to działa. U znajomego np. działa, a
    u szwagra, na innym soniaku, niestety nie.

  • 22. Data: 2012-01-12 10:35:55
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-01-12 11:28, Robert_J pisze:

    > Nie z każdym soniakiem to działa. U znajomego np. działa, a u szwagra,
    > na innym soniaku, niestety nie.

    Przy zakupie istnieje możliwość zwrotu, jeśli wystąpią problemy.

    Jingiel

  • 23. Data: 2012-01-12 10:46:54
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Przy zakupie istnieje możliwość zwrotu, jeśli wystąpią
    > problemy.

    Ja akurat kupiłem do firmy w celach "badawczych" właśnie
    ;-). Stąd wiem że w wielu TV to nie bardzo chce
    współpracować :-)

  • 24. Data: 2012-01-12 23:29:41
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-01-12 11:46, Robert_J pisze:

    > Ja akurat kupiłem do firmy w celach "badawczych" właśnie ;-). Stąd wiem
    > że w wielu TV to nie bardzo chce współpracować :-)

    Z Sony akurat jest najlepiej. Z paroma modelami nie działa, ale z
    większością współpracuje.

    Jingiel