  • 11. Data: 2012-01-11 13:21:52
    Temat: Re: DVB-T
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > jakoś nie mogę znaleźć informacji o tym tv, model LG
    > 32LB75

    Dziwne że pokazuje Ci jakieś informacje o sygnale i w ogóle
    znajduje kanały cyfrowe, bo wg internetu ten TV nie ma
    tunera cyfrowego :-). Chyba że coś źle spisałeś z
    tabliczki...

  • 12. Data: 2012-01-11 13:31:41
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no żesz do ch...

  • 13. Data: 2012-01-11 13:32:42
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 11 Jan 2012 12:46:14 +0100,
    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> screamed:
    > jakoś nie mogę znaleźć informacji o tym tv, model LG 32LB75
    > nadajnik mazowieckie/Łosice

    Ten model nie potrafi dekodować DVB-T MPEG-4.
    http://www.televize-lcd.cz/lg-32lb75-71-p.html

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 14:32:05 user up 13044 days, 2:27, 1 user, load average: 0.86, 0.10, 0.99 ]

    Everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die. -- Joe Louis

  • 14. Data: 2012-01-11 13:33:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Jan 2012 12:22:43 +0100 osobnik zwany identifikator:
    20040501 wystukał:

    > czy już coś nadaje na kanałach DVB-T?

    tak
    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2012-01-11 13:42:21
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Robert_J pisze:

    > Dziwne że pokazuje Ci jakieś informacje o sygnale i w ogóle znajduje
    > kanały cyfrowe, bo wg internetu ten TV nie ma tunera cyfrowego :-).
    > Chyba że coś źle spisałeś z tabliczki...

    Niektóre LG z tamtych czasów były trochę przekombinowane pod tym
    względem. Mam 32LG2000, gdzie tuner cyfrowy jest aktywny i dostępny w
    opcjach tylko wtedy, gdy w konfiguracji wybierze się kraj, w którym już
    jakiś czas temu coś było cyfrowo nadawane. Po wybraniu Polski TV nigdzie
    nie zdradza obecności tunera cyfrowego. Jak się już wybierze coś innego
    niż Polska, to i tak nie odbiera w MPEG-4, czego efekt jest dokładnie
    taki jak u pytającego.
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 16. Data: 2012-01-11 18:48:18
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Sąsiad ma soniaka dużocali który kupił za dużokasy jakieś 4 lata temu i
    > tenże TV nie obsługuje standartu jaki wszedł u nas i tez ma tylko
    > dzwięk i czarny ekran. A jak mu mówiłem żeby poczekał z zakupem to nie
    > słuchał. Kupił zewnętrzny odbiornik DVBT i tylko kolejny pilot w
    > koszyczku leży,

    Nie miałem okazji do zgłębiania tematu ale podobno telewizory wyposażone
    w moduł CI (common interface) mogą mieć dostępny w sprzedaży moduł
    MPEG-4. To są zwykle TV z DVB-T i DVB-C (do kablówek) a CI pozwala na
    dekodowanie kanałów kablowych bez zewnętrznego dekodera. Można tam też
    wstawić moduł MPEG-4. Sam jestem ciekawy, czy to prawda?
    Na przeróbki typu PAL/SECAM, transkodery, fonia równoległa już nie można
    liczyć. Albo widziały gały co brały, albo dodatkowy tuner i pilot.
    Maciek

  • 17. Data: 2012-01-11 19:11:30
    Temat: [OT] DVB-T
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a już tak przy okazji, na tym TV mam taki sygnał, że telewizja analogowa
    śnieży, a jakość sygnału cyfrowego pokazuje mi 100%, a to czemu? i jak
    będzie chodziła DVB?

  • 18. Data: 2012-01-11 23:36:04
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-01-11 19:48, Maciek wrote:
    [.....]
> [...]
    > dekodowanie kanałów kablowych bez zewnętrznego dekodera. Można tam też
    > wstawić moduł MPEG-4. Sam jestem ciekawy, czy to prawda?
    Chyba prawda: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=MPE
    G4+CI.
    Ale nie mam pojęcia jak to działa ponieważ nie używałem i nie zamierzam.
    Z drugiej strony po co komu jakakolwiek telewizja naziemna skoro ciągle
    lecą tam reklamy przerywane jakimiś durnymi programami dla półmózgów. :D
    Królują w tym zwłaszcza stacje prywatne a podobnoż prywatne oznacza
    lepsze. :D

  • 19. Data: 2012-01-12 08:45:13
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...CI pozwala na dekodowanie kanałów kablowych bez
    > zewnętrznego dekodera. Można tam też wstawić moduł MPEG-4.
    > Sam jestem ciekawy, czy to prawda?

    Prawda połowiczna, spory odsetek telewizorów nie działa w
    ogóle z tym modułem, część działa, ale tak nie do końca :-).
    Są problemy z kanałami HD, ale to póki co nie jest
    zmartwienie dla tych, którzy chcą tego używać do naszych
    naziemnych MUX-ów.

  • 20. Data: 2012-01-12 09:35:24
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > MPEG-4. To są zwykle TV z DVB-T i DVB-C (do kablówek) a CI pozwala na
    > dekodowanie kanałów kablowych bez zewnętrznego dekodera.

    Mam starego soniaka z mpeg 2, kupilem moduł CI, włożyłem i odbieram bez
    problemu mpeg 4. Sprawdzone na muxach nadawanych z Suchej Góry

    Jingiel