  • 11. Data: 2008-02-16 22:39:49
    Temat: Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Łukasz Pierzchalski napisał:

    > Oto chodzi że nie można ;-) usługa jeszcze nie weszła narazie na "dobre"
    > na rynek.
    > Oferują narazie tylko nie znacznym swoim klientom biznesowym.

    Czyli wynika z tego, że TP świadczy również usługi "niepublicznie dostępne"?
    Bo ZTCW operator świadczący publicznie dostępną usługę telekomunikacyjną
    zobowiązany jest do posiadania oraz udostępniania cennika i regulaminu
    świadczenia usługi.

    --
    TOM

  • 12. Data: 2008-02-16 22:50:44
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > telekomunikacyjną zobowiązany jest do posiadania oraz udostępniania
    > cennika i regulaminu świadczenia usługi.

    Nie zamierzam sie rozdrabniać, bo do czasu podpisania stosownych umów jest
    zobowiązany tajemnicą.
    Usługa o której pisałem jest świadczona, mam jej regulamin i cennik.
    Wszystko legalnie.

  • 13. Data: 2008-02-16 22:51:04
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Robert Bogacz" <r...@l...lezany.pl> napisał w wiadomości

    > Mój mówi że nic nie wie o takiej ofercie.
    > Zastanawiam się czy ja powinienem zmienić opiekuna czy Ty ? ;)

    Zależy to od Ciebie ;-)

  • 14. Data: 2008-02-16 23:51:34
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Łukasz Pierzchalski napisał:

    > Nie zamierzam sie rozdrabniać, bo do czasu podpisania stosownych umów
    > jest zobowiązany tajemnicą.

    To powiedziałeś w takim razie już o jedno zdanie za dużo :)

    > Usługa o której pisałem jest świadczona, mam jej regulamin i cennik.
    > Wszystko legalnie.

    To ja bardzo proszę o zeskanowanie i podesłanie na priv.

    --
    TOM

  • 15. Data: 2008-02-17 00:12:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> writes:

    > A w DSL modem ma ograniczenia wynikające z procesora...

    To trzeba dac lepszy procesor, chyba ze ktos wierzy w bajki ze sie
    czegos tam zrobic nie da.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2008-02-17 00:14:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> writes:

    > Czyli wynika z tego, że TP świadczy również usługi "niepublicznie
    > dostępne"?

    Ja tam zadnego 4 Mb/s od TPSA pod SDSLu nie uzywam, ale oczywiste jest
    ze oni swiadcza uslugi "niepublicznie dostepne".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2008-02-17 01:19:12
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Krzysztof Halasa napisał:

    > Ja tam zadnego 4 Mb/s od TPSA pod SDSLu nie uzywam, ale oczywiste jest
    > ze oni swiadcza uslugi "niepublicznie dostepne".

    A co masz na myśli, bo FR, ATM, Ethernet VPN i MetroEthernet są 'publicznie
    dostępne' a rzeczony pakiet Biznes TP nie daje znaku zycia ;-)

    --
    TOM

  • 18. Data: 2008-02-17 09:29:19
    Od: glappo <g...@b...plAM>

    Tomasz Śląski pisze:

    > A co masz na myśli, bo FR, ATM, Ethernet VPN i MetroEthernet są
    > 'publicznie dostępne' a rzeczony pakiet Biznes TP nie daje znaku zycia ;-)

    w tp liczy sie tylko usługa która jest już w sprzedaży, nie ważne co
    mówi pani na infolinii lub handlowiec o tym co będzie lub jest w testach

    już na początku 2007 słyszałem od ważnych ludzi w tp ze shdsl o
    prędkości większej od fr sie już testuje i w połowie 2007 będzie w
    sprzedaży i co? nic, dalej sie testuje zanim główny dowódca tp nie da
    sygnału do sprzedaży
    to samo z większym upload na dsl, w 2007 jak była możliwość w kwietniu
    rozwiązania umów tp wysłała nawet pisemka, ze już niedługo, już za
    momencik uplodzik większy będzie sie kręcił, i co ? i nic, dalej nie ma

    wniosek, poczekajmy do marca jak sie obecne promocje na dsl skończą i
    zobaczymy, za ile będzie ten upload większy, pod jakimi warunkami i czy
    w ogóle będzie

    obecne wady logiczne tp "byznes" to:
    1. brak promocji na dsl powyżej 4Mb czyli 8 i 15
    2. wielka dziura w ofercie miedzy fr 2Mb a evpn

    z każdym kolejnym rokiem szczególnie wada nr 2 się uwypukla, gdy tp
    postanowi ją rozwiązać to radykalnie będzie musiała przebudować swoją
    ofertę, cenowo powinna wyglądać tak (od najtańszej):
    1. dsl z obecnym upload max 0,8Mb, down jak obecnie do 4, 8, 15Mb
    (ceny do ok. 400 zł netto)
    2. dsl ze zwiększonym upload do owego 1,5Mb aby na fr 2Mb było miejsce
    (ceny do ok. 800 zł netto)
    3. fr czyli symetryk do 2Mb
    (ceny do ok. 1200 zł netto)
    4. ów od dawna obiecywany shdsl (i inne xdsl), czyli symetryk lub
    asymetryk z upload większym od 2Mb i co najmniej down 4Mb, optymalnie do
    10Mb
    (ceny do ok. 2500 zł netto)
    5. evpn/metroethernet i atm

    jak będzie naprawdę, czas tylko pokaże, już w marcu pierwsze zgadywanki
    może się spełnią ;-)

  • 19. Data: 2008-02-17 09:46:42
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > To trzeba dac lepszy procesor, chyba ze ktos wierzy w bajki ze sie
    > czegos tam zrobic nie da.

    nie no, jak najbardziej, tyle ze znajdź na rynku modem ADSL na tyle wydajny
    żeby pociągnął tyle ile mówi matematyka na danym łączu...

    Marcin

  • 20. Data: 2008-02-17 11:06:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    glappo <g...@b...plAM> writes:

    > to samo z większym upload na dsl, w 2007 jak była możliwość w kwietniu
    > rozwiązania umów tp wysłała nawet pisemka, ze już niedługo, już za
    > momencik uplodzik większy będzie sie kręcił, i co ? i nic, dalej nie ma

    Hehe.

    Ja dostalem pismo, ze primo, moge w tej samej cenie (przedluzajac
    umowe) podniesc sobie szybkosc, a secundo, ze niedlugo potem bedzie
    mozliwosc wiekszego uploadu.

    No to zamowilem zwiekszenie z 512 na 1024 i dostalem odpowiedz z
    automatu, ze BMT.

    Dopoki ktos mi nie udowodni, ze bylo inaczej, bede uwazac tamta oferte
    za calkowicie fikcyjna.

    MJ