  • 31. Data: 2004-08-08 08:30:34
    Temat: Re: DSL TPSA
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik VoMi7 napisał:

    > a co sprzedajesz iDSL innym ludzikom ? nic dziwnego ze pozniej ludzie
    > maja w powazaniu osiedlowki.

    dsl jest dobry dla małych sieci. Jak puszczasz dsl-em wyjście proxy to
    po co ci niby upload ?
    oczywiście przydałoby sie drugie łącze symetryczne do innych rzeczy typu
    np. gry, co nie znaczy, że tanim dsle-m nie można sie wspierać ...

    Wojtek

  • 32. Data: 2004-08-08 12:52:09
    Od: Marek Michalkiewicz <s...@a...gda.pl.invalid>

    VoMi7 <v...@n...altanet.pl> wrote:

    > a co sprzedajesz iDSL innym ludzikom ? nic dziwnego ze pozniej ludzie
    > maja w powazaniu osiedlowki.

    Sprzedajac POLPAK innym ludzikom tez mozna to robic byle jak, tyle
    ze znacznie drozej. Nie rozumiem troche tej nagonki na osiedlowki -
    jak sie umie pewne rzeczy zrobic, to siec na DSL-u tez moze dzialac
    calkiem dobrze i ludzie sa zadowoleni.

    Marek

  • 33. Data: 2004-08-08 20:00:46
    Od: " " <m...@g...pl>

> [...]
    > ze znacznie drozej. Nie rozumiem troche tej nagonki na osiedlowki -
    > jak sie umie pewne rzeczy zrobic, to siec na DSL-u tez moze dzialac

    Wreszcie jakiś rozsądny post.

    Jak 1 tys. ludzi na polpaku to the best prowider a jak 30 na dsl to beee.
    Mamusia sponsorowała modem, teraz mamy polpaka to jedziemy na osiedlówki.
    Nie mam dsl w osiedlówce którą prowadzę ale mnie rozwalaja te posty
    Skoro ktoś płaci za neta z dsl z osiedlówki to JEGO WYBÓR.
    Oferta jest ktoś kupuje i gadki o wyższości tego i owego nad DSL są o kant
    d.... rozwalić.
    Są firmy które mają Crowleya ... ooo jaki zajefajny provider... i kaszanka a
    w sieciach ciągłe przerwy więc przestańcie pitolić... grrr

  • 34. Data: 2004-08-08 21:56:23
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Użytkownik wrote:
    > Są firmy które mają Crowleya ... ooo jaki zajefajny provider... i
    > kaszanka a w sieciach ciągłe przerwy więc przestańcie pitolić... grrr

    wybiera sie takiego dostawce ktory jaj nie robi ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 35. Data: 2004-08-08 23:54:07
    Od: Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce>

    On Fri, 06 Aug 2004 21:00:52 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:
    >mysle ze tu nie o to chodzilo ;P tylko aby pomyslal ze to lacze dla firm
    >wiec podaja cene brutto z vat 22%. Proste nie ?

    Mam w firmie (faktury na firme) i mam w domu (rachunek tel.). W obu
    przypadkach naliczaja mi 7%. Znowu myla sie na fakturach ???

    --
    Bartłomiej "Maly Mis" Jung
    newsy AT bjung.com GG#14042

  • 36. Data: 2004-08-09 05:43:25
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bartlomiej Jung" <e...@i...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Mam w firmie (faktury na firme) i mam w domu (rachunek tel.). W obu
    > przypadkach naliczaja mi 7%. Znowu myla sie na fakturach ???

    Tak.
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_komunikaty_te
    kst&p1=17071

    --
    Marek

  • 37. Data: 2004-08-09 08:01:44
    Od: Neas <n...@n...ws>

    VoMi7 <v...@N...altanet.pl> pisze:

    >a co sprzedajesz iDSL innym ludzikom ? nic dziwnego ze pozniej ludzie
    >maja w powazaniu osiedlowki.

    Osobiście wolałbym być w osiedlówce podłączonej 4-ma idslami 1
    mbit niż jednym 1 mbitowym polpakiem.

    --
    http://cytaty.z.irc.edu.pl

  • 38. Data: 2004-08-09 18:58:22
    Od: Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce>

    On Mon, 9 Aug 2004 07:43:25 +0200, "Marek" <m...@o...pl> wrote:
    >Tak.
    >http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_komunikaty_t
    ekst&p1=17071

    Dzieki. Widze ze znowu mam kupe wyjasniania przez to. Co za debil
    wymyslil rozne stawki VAT na to samo.

  • 39. Data: 2004-08-10 10:34:27
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 09 Aug 2004 20:58:22 +0200, w
    <b...@4...com>, Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce>
    napisał(-a):

    ekst&p1=17071

    > Dzieki. Widze ze znowu mam kupe wyjasniania przez to. Co za debil
    > wymyslil rozne stawki VAT na to samo.

    Niewykluczone, że na niego głosowałeś ;>

  • 40. Data: 2004-08-10 16:27:24
    Od: "yasny _" <y...@g...pl>

    Nieźle. Szkoda tylko, że nikt z tp nie wpadł na pomysł, żeby zamieścić jakieś
    oficjalne info np. na http://internetdsl.pl .
    No ale ostatecznie nie spodziewałbym się za dużo, bo w oststnim czasie jedyne
    co się tam zmieniło to logo. ;)