  • 21. Data: 2004-08-06 23:12:44
    Temat: Re: DSL TPSA
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    On 2004-08-06, Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> wrote:
    [ciach]

    ><cf09o0$8om$1@nemesis.news.tpi.pl>. MSZ takie zformułowanie byłoby bez
    > sensu, bo kto miałby interpretować co dokładnie znacząte pojęcia i co jest,
    > a co nie jest "powodowaniem natłoku"?

    bylo by dokladnie bardzo sensowne.
    po prostu tpsa zostawia sobie otwarta furtke na wypadek
    'nieprzewidzianych okolicznosci'. chce z kims rozwiazac umowe,
    a nie ma pretekstu - juz ma!

    Ever

    --
    Paweł Szymański
    p...@i...pl

  • 22. Data: 2004-08-07 06:50:34
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 6 Aug 2004 19:13:08 +0000 (UTC), Dominik 'Rathann'
    Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org> wrote:

    >Jesteś pewien, że takie dokładnie sformułowania znajdą się w nowym
    >regulaminie? Jeśli tak, to trzeba by o to zapytać kogoś kompetentnego
    >z TP, ale ja bym przez to rozumiał właśnie flooding, (D)DoS i tym podobne.

    kompetentnego w TP ???
    Ty chyba śmieszny jesteś

    jakieś pół roku temu wysłałem do nich OFICJALNE zapytanie co oznacza
    "do innych sieci lokalnych" i jakos do tej pory nie uzyskałem
    odpowiedzi :(

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 23. Data: 2004-08-07 19:21:00
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.pl.to>

    Jakub Zukowski wrote:

    > A co...? Nie chcialbys dostac za friko 2 razy tyle? :)

    Mnie akurat bardziej urządzałaby obniżka abo, no ale skoro dają, to trzeba
    będzie zagospodarować ten dodatkowy 1 Mbit.

  • 24. Data: 2004-08-07 22:22:50
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Mnie akurat bardziej urządzałaby obniżka abo, no ale skoro dają, to
    trzeba
    > będzie zagospodarować ten dodatkowy 1 Mbit.
    Obnizka, obnizka.. zrezygnuj z 1, zainstaluj 0,5, bedziesz placil mniej, a
    jak bedzie ta promocja to zwieksza Ci do 1Mbps... proste.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 25. Data: 2004-08-07 22:24:53
    Od: Stuk <s...@s...com>

    On Sun, 8 Aug 2004 00:22:50 +0200, "Jakub Zukowski"
    <j...@N...venomski.com> wrote:

    >Witam,
    >trzeba
    >Obnizka, obnizka.. zrezygnuj z 1, zainstaluj 0,5, bedziesz placil mniej, a
    >jak bedzie ta promocja to zwieksza Ci do 1Mbps... proste.

    cud że cokolwiek zrobią w tym temacie (iDSL) a tu jeszcze ktoś marudzi
    :))

  • 26. Data: 2004-08-07 22:25:22
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > cud że cokolwiek zrobią w tym temacie (iDSL) a tu jeszcze ktoś marudzi
    > :))
    ZAWSZE znajdzie sie ktos, komu nie dogodzisz...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 27. Data: 2004-08-07 23:16:06
    Od: Marek Michalkiewicz <s...@a...gda.pl.invalid>

    Stuk <s...@s...com> wrote:

    > cud że cokolwiek zrobią w tym temacie (iDSL) a tu jeszcze ktoś marudzi
    > :))

    Nie nazywalbym tego cudem, dopoki nie wiadomo do konca co jeszcze
    (jak zwykle, w tajemnicy do ostatniej chwili) zmienili w regulaminie.

    Marek

  • 28. Data: 2004-08-07 23:25:02
    Od: Stuk <s...@s...com>

    On Sun, 8 Aug 2004 01:16:06 +0200 (CEST), Marek Michalkiewicz
    <s...@a...gda.pl.invalid> wrote:

    >Nie nazywalbym tego cudem, dopoki nie wiadomo do konca co jeszcze
    >(jak zwykle, w tajemnicy do ostatniej chwili) zmienili w regulaminie.
    >
    >Marek

    nie nazwałem cudem ich oferty.. tylko ich jakikolwiek ruch.. a czy on
    będzie w tył czy w przód to sie okaże.. ;)
    pozdro..

  • 29. Data: 2004-08-08 06:02:01
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Marek Michalkiewicz wrote:

    > Nie nazywalbym tego cudem, dopoki nie wiadomo do konca co jeszcze
    > (jak zwykle, w tajemnicy do ostatniej chwili) zmienili w regulaminie.

    a co sprzedajesz iDSL innym ludzikom ? nic dziwnego ze pozniej ludzie
    maja w powazaniu osiedlowki.

    --
    VoMi7

  • 30. Data: 2004-08-08 06:33:42
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 08 Aug 2004 08:02:01 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >a co sprzedajesz iDSL innym ludzikom ? nic dziwnego ze pozniej ludzie
    >maja w powazaniu osiedlowki.

    co ciekawe mode na osiedlówki u nas nie przemija

    ostatnio zrobiłem osiedlówke (dla komercyjnej firmy DSL dzielony na
    wieeeeluuuu tyle że skrętka od servera od użyszkodników) i argumenty
    za podlaczeniem sie do niej były takie (dzieło zebrane):

    1.Jesteście konkurencyjni bo macie 4PLN taniej
    2.Nie chcemy z TPSA bo 0700
    3.Nie chcemy od konkurencji bo oni ciągną radiem a tu jest kabel