  • 11. Data: 2004-08-06 17:40:15
    Temat: Re: DSL TPSA
    Od: "Robert Polkowski" <e...@w...pl>

    Bartlomiej Jung wrote:

    > VAT tez podniosa ???

    Co ma tepsa do vatu, to ustala kto inny.

    --
    Robert Polkowski

  • 12. Data: 2004-08-06 17:58:50
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 06 Aug 2004 19:12:39 +0200, w
    <1...@4...com>, Bartlomiej Jung <e...@i...w.stopce>
    napisał(-a):

    > VAT tez podniosa ???

    Tak, na 45%.

    PS. Pomyśl...

  • 13. Data: 2004-08-06 18:44:38
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik Radoslaw P. napisał:

    > Tak, na 45%.
    > PS. Pomyśl...

    449 * 1,22 = 547,78 zł

    jakie 45% ????

    Wojtek

  • 14. Data: 2004-08-06 18:58:49
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Nie wywołuj wilka z lasu...

    jak dla mnie to sluszna sprawa.

    --
    VoMi7

  • 15. Data: 2004-08-06 19:00:52
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    crazy bejbi wrote:

    > 449 * 1,22 = 547,78 zł
    >
    > jakie 45% ????

    mysle ze tu nie o to chodzilo ;P tylko aby pomyslal ze to lacze dla firm
    wiec podaja cene brutto z vat 22%. Proste nie ?

    --
    VoMi7

  • 16. Data: 2004-08-06 19:04:39
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > neostradowiec już zazdrości.. heheheh idź pogadaj sobie o limitach na
    > pl.neostrada lepiej po raz setny :D
    >
    > pozdro

    Akurat mam Neostradę 640, więc limity (na razie ;) mnie nie dotyczą. Jeśli
    mnie dotkną, to zapewne o nich podyskutuję... Chodzi mi o coś innego - o
    niekorzystną tendencję zmian regulaminów. Przypominam casus SDI - mam
    nadzieję, że Internet DSL nie będzie kolejnym przypadkiem.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2004-08-06 19:13:08
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Fri, 06 Aug 2004 19:26:58 +0200
    From: Kamil Raczynski
    > Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>
    > nakibordził(a):

    > Mhm, a teraz powiedz co znaczy "zjawisko przeciążenia" czy "powodowania
    > natłoku w sieci internet"?

    Jesteś pewien, że takie dokładnie sformułowania znajdą się w nowym
    regulaminie? Jeśli tak, to trzeba by o to zapytać kogoś kompetentnego
    z TP, ale ja bym przez to rozumiał właśnie flooding, (D)DoS i tym podobne.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 18. Data: 2004-08-06 19:51:26
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.pl.to>

    Azaroth wrote:

    > Jesli sie nie wyrazi zgody na zmiany w ciagu 30 dni od otrzymania pisma
    > maja mozliowc wypowiedzenia umowy.

    Czyli jeżeli teraz mam DSL 1Mb i nie będę chciał być przeniesiony na DSl
    2Mb, to TPSA ma możliwość wypowiedzenia umowy ze mną ? Spox.

  • 19. Data: 2004-08-06 20:40:30
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Czyli jeżeli teraz mam DSL 1Mb i nie będę chciał być przeniesiony na DSl
    > 2Mb, to TPSA ma możliwość wypowiedzenia umowy ze mną ? Spox.
    A co...? Nie chcialbys dostac za friko 2 razy tyle? :)
    Teraz na mysl przychodzi mi jedna zlota mysl z telezakupow... "Zeby na
    wszystkim dalo sie tyle zarobic..." :)

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 20. Data: 2004-08-06 20:55:10
    Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net>

> [...]

    >regulaminie? Jeśli tak, to trzeba by o to zapytać kogoś kompetentnego
    >z TP, ale ja bym przez to rozumiał właśnie flooding, (D)DoS i tym podobne.

    A ja się wypowiadałem na podstawie postu Azarotha
    <cf09o0$8om$1@nemesis.news.tpi.pl>. MSZ takie zformułowanie byłoby bez
    sensu, bo kto miałby interpretować co dokładnie znacząte pojęcia i co jest,
    a co nie jest "powodowaniem natłoku"?

    --
    Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>