  • Data: 2009-01-16 15:20:45
    Temat: Re: !!DSL!!
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.01.2009, ntx <n...@s...pl> wroted:

    > wszystkie prędkości za instalacje 1zł
    > przez pierwsze 3 miesiace abonament za 1zł!!!
    > pozniej sytuacja przez nastepne 21 miesiecy wyglada nastepujaca:
    > 1Mbit:119zł
    > 2Mbit:159zł
    > 4Mbit:199zł
    > 8Mbit:229zł
    > 15Mbit:269zł
    > (ceny netto)

    Jakie są "normalne" ceny na te łącza? Załącznik informuje, że jeśli po
    tych w sumie 24 miesiącach nie zrezygnujesz z przedłużenia umowy, jest
    ona z automatu konwertowana na umowę na czas nieokreślony według stawek
    spoza tej oferty promocyjnej.

    > do dupy oferta. w tych cenach dla firm dam ci symetryka a co mi tam:).

    A gdzie masz zasięg? :)

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing