  • Data: 2009-01-16 15:48:28
    Temat: Re: !!DSL!!
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz> szukaj wiadomości tego autora

    > A gdzie masz zasięg? :)

    Jaki masz szkielet?
    Jakie masz wyjscia na zewnatrz?
    Z kim wymieniasz ruch?
    Czy sa to lacza komercyjne czy darmowe?
    Jakie dajesz SLA?
    Ilu masz uzytkownikow (czyli jak mi zadziala p2p)?
    Jaka mam pewnosc stabilnosci biznesowej (ze nie padniesz)?
    Czy ktos Cie sprawdza i kontroluje (UKE? UOKIK?)?
    Ilu masz pracownikow technicznych (kto usunie awarie i kiedy?)?
    Czy masz jakis BOK, BL, NOC itd?
    Czy radiowka jest w pasmie wolnych czy za nie placisz?
    Jakie parametry zapewnisz na tym radiu (SLA, % loss)?
    Gdzie moge skorzystac z Twojej uslugi?
    ...i jeszcze 20 podobnych pytan

    k.