  • Data: 2009-04-01 21:53:18
    Temat: Re: DS18B20 w obudowie
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski pisze:

    > No tu mnie zaskoczyłeś. Sam układ kosztuje 5zł+VAT. Dodaj do tego cenę
    > kawałka rurki i kabelka plus robociznę (ile zarobisz, nawet ręcznie,
    > takich czujników w ciągu godziny? 30-60?).

    Szczerze powiedziawszy, to trochę inaczej widziałem tę sondę.
    Spodziewałem się bardziej czegoś w stylu
    http://www.allegro.pl/item599280971_czujnik_sonda_te
    rmiczna_pt1000_zakres_40_500c.html

    50 zł za DSa na kawałku blaszki to rzeczywiście sporo. Ale może ma takie
    koszty.

    Tak naprawdę to trzeba kupić materiały, ktoś to musi złożyć, polutować,
    zabezpieczyć, odprowadzić podatek, zapłacić za pracowników.

    Ja zawsze myślę, że ceny są wręcz zaniżone. Tylko po prostu Polacy
    zarabiają śmieszne pieniądze (mówię o ogóle) i wydaje się, że wszystko
    takie drogie...

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''