-
21. Data: 2009-06-26 13:24:09
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: Jacot <j...@m...pl>
"Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:
>*** Alezenibyja? Nie rozumiem :) No chyba ze stwierdziles, ze jak sie to
>czyta, to pozostaje sie jedynie napic :)
Napic mozna sie zawsze a nawet nalezy:)
Mie chodzilo o to, ze zawsze mi intrygowalo dlaczego ogol znanych mi
DR 'klapern ventilen" i nie bardzo mie przekonywalo, ze ten typ tak
ma. No a zadnego jakos nie robilem dotad;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/
-
22. Data: 2009-06-26 13:24:51
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: Kuczu <q...@g...com>
Jarecki [KenLee] pisze:
> *** Scislej nie ma, vide nowe EXC-R: OHC i plytki oraz stary GSX 1100 F:
> DOHC i srubki. Ale tak jak piszesz jest wlasnie najczesciej.
Inaczej: w OHC glownie srubki, plytki to rzadkosc
w DOHC jest dowolnosc ale im nowszy silnik, bardziej "kompaktowy", tym
czesciej szklanki i plytki. Stosowanie plytek zmniejsza znaczaco ilosc
elementow ruchomych w ukladzie, a co za tym idzie jego rozmiary i
niezawodnosc.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/