-
11. Data: 2009-06-26 10:33:16
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote in message
news:h2289e$mbe$1@mx1.internetia.pl...
> Uzytkownik "Kefir" napisal
>
>> Poprosze jeszcze raz: sprawdzasz luz zaworowy na jakies znaki zamiast
>> "odprowadzic" krzywki jak najdalej od trzonka? Czy wlasnie takie
>> ustawienie walka nie daje pewnosci i trzeba sie podpierac znakami?
>> Przepraszam, to nie napasc, chcialbym sie doksztalcic.
>
> *** Lepiej sie nie doksztalcaj- ja tez chcialem i stad moje uwagi.
> Procedura z ktorej lekko podrwiwasz jest opisana jako obowiazujaca w
> serwisowce Suzuki:
>
> 1.Spuscic olej z ukladu
> 2.Odkercic rewizje w deklu i ustawic GMP na znak na kole.
> 3.Wyregulowac luz
> 4.Obrocic walem i sprawdzic jeszcze raz
> 5.Zalac olej
>
> Jak dostalem pierwszy raz w rece DR-a i serwisowke, to pomyslalem, ze w
> tej metodzie moze i co lepszego jest, a ja gupi prostak zawsze zle robilem
> i poprobowalem sobie.
Dzieki. Nie podrwiwam absolimou. W nadziei na oswiecenie prostaczka
technicznego czytam kazdy manual jaki mi wpadnie w rece. Raz trafilem nawet
na kwity od rosyjskiego noktowizora (wojskowego), moze nie Dostojewski ale
naprawde pasjonujaca lektura ;)
A rysunki ze starych dokumentacji: sam miod!
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
12. Data: 2009-06-26 10:57:37
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-06-26 11:58:11 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:
>> *** Niewiele- ale lekka niedokladnosc powoduje ze zaczyna podpierac
>> zawory, tam gdzie jeszcze wg znaku nie powinno i jak sie w tym momencie
>> bezrefleksyjnie zrobi luz "ksiazkowy", to efekcie uzyskuje sie klepaka,
>> bo okazuje sie on za duzy.
>
> Poprosze jeszcze raz: sprawdzasz luz zaworowy na jakies znaki zamiast
> "odprowadzic" krzywki jak najdalej od trzonka? Czy wlasnie takie
> ustawienie walka nie daje pewnosci i trzeba sie podpierac znakami?
> Przepraszam, to nie napasc, chcialbym sie doksztalcic.
To ja Ci jeszcze napiszę, tak w ramach dokształcania ;-) że w
niektórych motocyklach nie zobaczysz wałków, bo przez okna rewizyjne
ich nie widać - np. w LC4 (i innych KTM-ach), zdaje się w DR350 też
jest podobnie.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
13. Data: 2009-06-26 11:03:11
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
Jarecki [KenLee] napisał(a):
> Potem trafil mi w rece jeszcze jeden egzemplarz ewidentnie
> ustawiany "ksiazkowo",
Wtedy nie wiedziales, ale teraz juz wiesz, ze ten egzemplarz mial
przestawiony rozrzad o zabka :)
Kurwa niemiecki debil mial tego deera...
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
-
14. Data: 2009-06-26 12:01:46
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
news:h229j1$4oi$1@inews.gazeta.pl...
> On 2009-06-26 11:58:11 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:
>
>>> *** Niewiele- ale lekka niedokladnosc powoduje ze zaczyna podpierac
>>> zawory, tam gdzie jeszcze wg znaku nie powinno i jak sie w tym momencie
>>> bezrefleksyjnie zrobi luz "ksiazkowy", to efekcie uzyskuje sie klepaka,
>>> bo okazuje sie on za duzy.
>>
>> Poprosze jeszcze raz: sprawdzasz luz zaworowy na jakies znaki zamiast
>> "odprowadzic" krzywki jak najdalej od trzonka? Czy wlasnie takie
>> ustawienie walka nie daje pewnosci i trzeba sie podpierac znakami?
>> Przepraszam, to nie napasc, chcialbym sie doksztalcic.
>
> To ja Ci jeszcze napiszę, tak w ramach dokształcania ;-) że w niektórych
> motocyklach nie zobaczysz wałków, bo przez okna rewizyjne ich nie widać
> [...]
I to jest clue. Dzieki.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
15. Data: 2009-06-26 12:03:23
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał
> Wtedy nie wiedziales, ale teraz juz wiesz, ze ten egzemplarz mial
> przestawiony rozrzad o zabka :)
*** No :) Ale za to jak wsadzilem lapki to przestal klepac :) A inksza
charakterystyke zrzucilem na karb Arrowa- szed do pionu z gazu z dwojki,
pakedwadziescia lecial, to sie nie przypierdalalem- Iwonie pasowalo :)
> Kurwa niemiecki debil mial tego deera...
*** Niech sie Szymek i Szwagier ciesza ze wczesniej obczailem, co szkop z
tylnym kolem zrobil, bo by bylo ze krzywe motury sprzedaje :)
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
-
16. Data: 2009-06-26 12:35:08
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-06-26 14:01:46 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:
>>> Poprosze jeszcze raz: sprawdzasz luz zaworowy na jakies znaki zamiast
>>> "odprowadzic" krzywki jak najdalej od trzonka? Czy wlasnie takie
>>> ustawienie walka nie daje pewnosci i trzeba sie podpierac znakami?
>>> Przepraszam, to nie napasc, chcialbym sie doksztalcic.
>>
>> To ja Ci jeszcze napiszę, tak w ramach dokształcania ;-) że w
>> niektórych motocyklach nie zobaczysz wałków, bo przez okna rewizyjne
>> ich nie widać [...]
Się jeszcze sam poprawię: _wałka_ - bo we wspomnianych endurakach jest
OHC, a więc tylko jeden.
Swoją drogą tak mnie właśnie tknęło, może ktoś wie - czy jest jakaś
ścisła korelacja OHC-śrubki, DOHC-płytki?
> I to jest clue.
To jeszcze tak po juznetowemu: "clou", przynajmniej jeśli idzie
francuskiego "goździka" ;-)
--
Pozdrawiam
Sebastian z misją edukacyjną ;-)
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
17. Data: 2009-06-26 12:55:49
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: Jacot <j...@m...pl>
"Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:
>*** Niewiele- ale lekka niedokladnosc powoduje ze zaczyna podpierac zawory,
>tam gdzie jeszcze wg znaku nie powinno i jak sie w tym momencie
>bezrefleksyjnie zrobi luz "ksiazkowy", to efekcie uzyskuje sie klepaka, bo
>okazuje sie on za duzy.
A Zes mie natchnal. Dziekuje:)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/
-
18. Data: 2009-06-26 12:55:53
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
Użytkownik "de Fresz" napisał
> Swoją drogą tak mnie właśnie tknęło, może ktoś wie - czy jest jakaś ścisła
> korelacja OHC-śrubki, DOHC-płytki?
*** Scislej nie ma, vide nowe EXC-R: OHC i plytki oraz stary GSX 1100 F:
DOHC i srubki. Ale tak jak piszesz jest wlasnie najczesciej.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
-
19. Data: 2009-06-26 13:02:59
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
Uzytkownik "Jacot" napisal
> A Zes mie natchnal. Dziekuje:)
*** Alezenibyja? Nie rozumiem :) No chyba ze stwierdziles, ze jak sie to
czyta, to pozostaje sie jedynie napic :)
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
-
20. Data: 2009-06-26 13:12:59
Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Fri, 26 Jun 2009 14:35:08 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
[...]
> Swoją drogą tak mnie właśnie tknęło, może ktoś wie - czy jest jakaś
> ścisła korelacja OHC-śrubki, DOHC-płytki?
Moja NTVka to DOHC na śrubki :-)
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650