  • 11. Data: 2009-06-26 10:33:16
    Temat: Re: DR 350 regulacja zaworów
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote in message
    news:h2289e$mbe$1@mx1.internetia.pl...
    > Uzytkownik "Kefir" napisal

    > *** Lepiej sie nie doksztalcaj- ja tez chcialem i stad moje uwagi.
    > Procedura z ktorej lekko podrwiwasz jest opisana jako obowiazujaca w
    > serwisowce Suzuki:
    >
    > 1.Spuscic olej z ukladu
    > 2.Odkercic rewizje w deklu i ustawic GMP na znak na kole.
    > 3.Wyregulowac luz
    > 4.Obrocic walem i sprawdzic jeszcze raz
    > 5.Zalac olej
    >
    > Jak dostalem pierwszy raz w rece DR-a i serwisowke, to pomyslalem, ze w
    > tej metodzie moze i co lepszego jest, a ja gupi prostak zawsze zle robilem
> [...]

    Dzieki. Nie podrwiwam absolimou. W nadziei na oswiecenie prostaczka
    technicznego czytam kazdy manual jaki mi wpadnie w rece. Raz trafilem nawet
    na kwity od rosyjskiego noktowizora (wojskowego), moze nie Dostojewski ale
    naprawde pasjonujaca lektura ;)
    A rysunki ze starych dokumentacji: sam miod!

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-06-26 10:57:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-26 11:58:11 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:

> [...]
    > ustawienie walka nie daje pewnosci i trzeba sie podpierac znakami?
    > Przepraszam, to nie napasc, chcialbym sie doksztalcic.

    To ja Ci jeszcze napiszę, tak w ramach dokształcania ;-) że w
    niektórych motocyklach nie zobaczysz wałków, bo przez okna rewizyjne
    ich nie widać - np. w LC4 (i innych KTM-ach), zdaje się w DR350 też
    jest podobnie.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-06-26 11:03:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jarecki [KenLee] napisał(a):
    > Potem trafil mi w rece jeszcze jeden egzemplarz ewidentnie
    > ustawiany "ksiazkowo",

    Wtedy nie wiedziales, ale teraz juz wiesz, ze ten egzemplarz mial
    przestawiony rozrzad o zabka :)
    Kurwa niemiecki debil mial tego deera...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 14. Data: 2009-06-26 12:01:46
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message

    > To ja Ci jeszcze napiszę, tak w ramach dokształcania ;-) że w niektórych
    > motocyklach nie zobaczysz wałków, bo przez okna rewizyjne ich nie widać
    > [...]

    I to jest clue. Dzieki.

  • 15. Data: 2009-06-26 12:03:23
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał

    > Wtedy nie wiedziales, ale teraz juz wiesz, ze ten egzemplarz mial
    > przestawiony rozrzad o zabka :)

    *** No :) Ale za to jak wsadzilem lapki to przestal klepac :) A inksza
    charakterystyke zrzucilem na karb Arrowa- szed do pionu z gazu z dwojki,
    pakedwadziescia lecial, to sie nie przypierdalalem- Iwonie pasowalo :)

    > Kurwa niemiecki debil mial tego deera...

    *** Niech sie Szymek i Szwagier ciesza ze wczesniej obczailem, co szkop z
    tylnym kolem zrobil, bo by bylo ze krzywe motury sprzedaje :)
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 16. Data: 2009-06-26 12:35:08
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-26 14:01:46 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:

> [...]

    Się jeszcze sam poprawię: _wałka_ - bo we wspomnianych endurakach jest
    OHC, a więc tylko jeden.
    Swoją drogą tak mnie właśnie tknęło, może ktoś wie - czy jest jakaś
    ścisła korelacja OHC-śrubki, DOHC-płytki?

    > I to jest clue.

    To jeszcze tak po juznetowemu: "clou", przynajmniej jeśli idzie
    francuskiego "goździka" ;-)

    Sebastian z misją edukacyjną ;-)

    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 17. Data: 2009-06-26 12:55:49
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >tam gdzie jeszcze wg znaku nie powinno i jak sie w tym momencie
    >bezrefleksyjnie zrobi luz "ksiazkowy", to efekcie uzyskuje sie klepaka, bo

    A Zes mie natchnal. Dziekuje:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 18. Data: 2009-06-26 12:55:53
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Swoją drogą tak mnie właśnie tknęło, może ktoś wie - czy jest jakaś ścisła
    > korelacja OHC-śrubki, DOHC-płytki?

    *** Scislej nie ma, vide nowe EXC-R: OHC i plytki oraz stary GSX 1100 F:
    DOHC i srubki. Ale tak jak piszesz jest wlasnie najczesciej.

  • 19. Data: 2009-06-26 13:02:59
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacot" napisal

    > A Zes mie natchnal. Dziekuje:)

    *** Alezenibyja? Nie rozumiem :) No chyba ze stwierdziles, ze jak sie to
    czyta, to pozostaje sie jedynie napic :)

  • 20. Data: 2009-06-26 13:12:59
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 26 Jun 2009 14:35:08 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    [...]
    > Swoją drogą tak mnie właśnie tknęło, może ktoś wie - czy jest jakaś
    > ścisła korelacja OHC-śrubki, DOHC-płytki?

    Moja NTVka to DOHC na śrubki :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650