  • 21. Data: 2018-07-04 20:25:03
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-04 o 19:23, j...@i...pl pisze:

    > Popatrz, a ostatnio na forum SSC przekonywano, że ludzie nie marzą o
    > niczym innym jak "ulice handlowe". Że mają dość "galerii". Że chętnie
    > by sobie pospacerowali po ulicy robiąc zakupy to tu, to tam. To jak to
    > jest w końcu?

    Tak jak z badaniami naukowymi o szkodliwości margaryny i masła.
    Kto zapłaci za badania ten ma pasujące mu wyniki.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-07-04 20:38:07
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 4 Jul 2018 20:22:48 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Czym ma sie roznic spacerowanie po ulicy handlowej od spacerowania po
    >galerii to nie bardzo rozumiem, ale widac ja z tej drugiej grupy :-)

    Ja też nie za bardzo kumam. Na takiej ulicy to albo jest gorąco, albo
    jest zimno, albo pada deszcz, albo śnieg. A w centrum handlowym klima,
    cały rok tak samo. Ale ja raczej z tych co to zakupy i do domu.
    Maszerowanie od sklepu do sklepu to nie moja bajka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2018-07-04 20:40:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-04 o 20:22, J.F. pisze:

    > Czym ma sie roznic spacerowanie po ulicy handlowej od spacerowania po
    > galerii to nie bardzo rozumiem

    No to musisz być nie lada młotem.
    Spacerowanie po ulicy handlowej służy kupowaniu w odróżnieniu od wizyty
    w galerii. W galeriach kontemplujesz dzieła sztuki, galerie raczej
    rzadko sprzedają swoje eksponaty.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/