eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF wg YT "Nauka. To Lubię"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 11. Data: 2018-06-30 14:56:30
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.06.2018 o 13:55, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 30 Jun 2018 13:12:11 +0200, Uncle Pete napisał(a):
    >>>>> Za komuny centra były przejezdne,
    >>>> ROTFL
    >>> eeeee. nie pamiętam czy kiedykolwiek zgadzałem się z Użytkownikiem, ale
    >>> teraz - w 100% mam takie samo zdanie. na dodatek za komuny - jak napisał
    >>> centrum Bytomia było przejezdne, a teraz jest plac czerwony.
    >>
    >> Nadal ROTFL. Porównaj liczbę samochodów za komuny i teraz.
    >
    > Dodatkowo porownaj przydzial benzyny :-)
    >
    > J.
    >
    ale z czego się śmiejecie? Wymieniacie czynniki które powodowały że
    centra miast były przejezdne. mało samochodów, limity paliwa... centra
    miast były przejezdne.
    ToMasz


  • 12. Data: 2018-06-30 15:11:36
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 14:56:30 +0200, ToMasz napisał(a):
    > W dniu 30.06.2018 o 13:55, J.F. pisze:
    >> Dnia Sat, 30 Jun 2018 13:12:11 +0200, Uncle Pete napisał(a):
    >>>>>> Za komuny centra były przejezdne,
    >>>>> ROTFL
    >>>> eeeee. nie pamiętam czy kiedykolwiek zgadzałem się z Użytkownikiem, ale
    >>>> teraz - w 100% mam takie samo zdanie. na dodatek za komuny - jak napisał
    >>>> centrum Bytomia było przejezdne, a teraz jest plac czerwony.
    >>> Nadal ROTFL. Porównaj liczbę samochodów za komuny i teraz.
    >>
    >> Dodatkowo porownaj przydzial benzyny :-)
    >>
    > ale z czego się śmiejecie? Wymieniacie czynniki które powodowały że
    > centra miast były przejezdne. mało samochodów, limity paliwa... centra
    > miast były przejezdne.

    To Uzyszkodnik zaczal od żartow :-)

    Byly przejezdne bo byly, a teraz nie sa. I organizacja ruchu tego nie
    usprawni.

    Choc prawde mowiac:
    -czesto widze jak p* te organizacje ruchu jeszcze bardziej,
    -a czasem to sie nawet z tym nie kryja - chocbysmy polepszyli, to i
    tak dla wszystkich nie starczy, wiec pogorszmy - wiecej osob sie
    przesiadzie na tramwaje.

    Co do drugiego ... trudno nie przyznac im racji.
    Ale w takim Wroclawiu wyborcow ubywa, to moze jednak moze starczyc ?

    P.S. nie tylko centra miast - i peryferia, i drogi krajowe coraz
    bardziej zatloczone.

    J.


  • 13. Data: 2018-07-01 10:11:18
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-30 o 13:55, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 30 Jun 2018 13:12:11 +0200, Uncle Pete napisał(a):
    >>>>> Za komuny centra były przejezdne,
    >>>> ROTFL
    >>> eeeee. nie pamiętam czy kiedykolwiek zgadzałem się z Użytkownikiem, ale
    >>> teraz - w 100% mam takie samo zdanie. na dodatek za komuny - jak napisał
    >>> centrum Bytomia było przejezdne, a teraz jest plac czerwony.
    >>
    >> Nadal ROTFL. Porównaj liczbę samochodów za komuny i teraz.
    >
    > Dodatkowo porownaj przydzial benzyny :-)

    Akurat na jazdę po swoim mieście starczało :-)


  • 14. Data: 2018-07-02 12:43:57
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-06-29 o 19:54, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2018-06-29 o 12:48, ToMasz pisze:
    >> W dniu 29.06.2018 o 08:51, Myjk pisze:
    >>>
    >>> https://youtu.be/NRh6z6W4gmg
    >>>
    >>> Gość chyba jednak należytego riserczu nie zrobił.
    >>> Filtr DPF kosztuje od 10 tys. w górę? Do Mazdy NOWY
    >>> kosztuje AFAIR ~4 tys. brutto. Pomijam, że większość
    >>> jednak nie wymaga wymiany.
    >>
    >> to "artykuł sponsorowany", albo robiony pod publikę. jak jest dpf, to
    >> niema prolbemu z zanieczyszczeniem cząstkami stałymi. niema problemu
    >> aby jeździć w 100% ja bio-dieslu, z rzepaku. co na to badania? Brak
    >> odpowiedzi. W krajach gdzie prąd jest z węgla, ogólnie z paliw
    >> kopalnych, elektryki nie są eklologiczne. "ekologiczny" jest gaz, ale
    >> Lepszy Power Gamoniu jest uważany za paliwo dla cebulaków, więc nie
    >> można go promować jako rozwiązanie ekologiczne.
    >>
    >> W Polsce wystarczy zrobić duże parkingi 3-5km od centrum i wyznaczyć
    >> alejki dla rowerów - to zmniejszy zanieczyszczenie miast w znaczący
    >> sposób
    >>
    >> ToMasz
    >
    > Wystarczy tylko nie psuć organizacji ruchu.
    >
    > Za komuny centra były przejezdne, a większość dróg dwukierunkowych, na
    > których ruch odbywał się płynnie.
    >
    > Obecnie drogi w centrach zamyka się dla ruchu. Ruch przenosi się na
    > ciasne, okoliczne uliczki, które się zwęża, a przy tym w idiotyczny
    > sposób drogi dwukierunkowe zamienia się na jednokierunkowe dodatkowo
    > pchając transport miejski w te wąskie i ciasne uliczki. Miesza się
    > kierunki ruchu na krótkich odcinkach, uniemożliwia się zawracanie na
    > skrzyżowaniach, bezsensownie likwiduje się strzałki warunkowe. W efekcie
    > tego zmusza się kierowców do nadkładania po kilka-kilkanaście
    > kilometrów, objeżdżania dookoła centrów, aby móc się przedostać z punktu
    > A do punktu B odległych od siebie o 1czy 2km, a przy tym zatrzymywania
    > się na wielu skrzyżowaniach i jazdy w korkach ulicznych. Tępi
    > organizatorzy ruchu nie zdają sobie sprawy, że zmuszając samochody do
    > takiej jazdy będą one generowały kilkadziesiąt razy więcej
    > zanieczyszczeń niż przejeżdżając spokojnie przez centrum z ww punktu A
    > do punktu B. Ponadto tworzy się taką organizacje ruchu, że gubią się
    > nawet kierowcy lokalni, a co dopiero kierowcy przyjezdni.
    >

    Tępi kierowcy pojechawszy do centrum miasta raz, przekonawszy się, że to
    był zły pomysł jadą tam drugi raz, trzeci i kolejny, za każdym razem tak
    samo dziwiąc się, że to zły pomysł. Normalny człowiek, jak raz pojedzie
    samochodem do centrum miasta, to się przekona, że to nie ma sensu i
    następnym razem, aby załatwić tą samą potrzebę (zakupy?) pojedzie gdzieś
    indziej (do centrum handlowego z wielkim parkingiem od miastem) lub
    zamiast samochodu użyje tramwaju, metra, roweru lub zwyczajnie butów.


  • 15. Data: 2018-07-02 14:05:37
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-30 o 15:11, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 30 Jun 2018 14:56:30 +0200, ToMasz napisał(a):
    >> W dniu 30.06.2018 o 13:55, J.F. pisze:
    >>> Dnia Sat, 30 Jun 2018 13:12:11 +0200, Uncle Pete napisał(a):
    >>>>>>> Za komuny centra były przejezdne,
    >>>>>> ROTFL
    >>>>> eeeee. nie pamiętam czy kiedykolwiek zgadzałem się z Użytkownikiem, ale
    >>>>> teraz - w 100% mam takie samo zdanie. na dodatek za komuny - jak napisał
    >>>>> centrum Bytomia było przejezdne, a teraz jest plac czerwony.
    >>>> Nadal ROTFL. Porównaj liczbę samochodów za komuny i teraz.
    >>> Dodatkowo porownaj przydzial benzyny :-)
    >>>
    >> ale z czego się śmiejecie? Wymieniacie czynniki które powodowały że
    >> centra miast były przejezdne. mało samochodów, limity paliwa... centra
    >> miast były przejezdne.
    > To Uzyszkodnik zaczal od żartow :-)

    W tym co napisałem nie ma nic śmiesznego, bo to nie były żarty.
    Poza tym ten stan dróg się utrzymywała do niedawna. Aut już wtedy sporo
    było i przez te kilka ostatnich lat nie przybyło ich znacznie, a
    organizacja była taka jak za komuny i korków nie było. Jak tylko
    zmieniono organizację ruchu tak zaczęły się tworzyć korki. Tak
    przynajmniej jest u mnie.

    > Byly przejezdne bo byly, a teraz nie sa. I organizacja ruchu tego nie
    > usprawni.
    >
    > Choc prawde mowiac:
    > -czesto widze jak p* te organizacje ruchu jeszcze bardziej,
    > -a czasem to sie nawet z tym nie kryja - chocbysmy polepszyli, to i
    > tak dla wszystkich nie starczy, wiec pogorszmy - wiecej osob sie
    > przesiadzie na tramwaje.

    Nie przesiądzie się, bo tramwaje nie jadą tam, gdzie większość
    potrzebuje. Ponadto coraz więcej osób jeździ, bo tak zarabia na życie.

    > Co do drugiego ... trudno nie przyznac im racji.
    > Ale w takim Wroclawiu wyborcow ubywa, to moze jednak moze starczyc ?
    >
    > P.S. nie tylko centra miast - i peryferia, i drogi krajowe coraz
    > bardziej zatloczone.
    >
    > J.

    Drogi krajowe są zatłoczone, tylko dlatego, że są stale remontowane.
    Jeszcze dobrze nie skończą jednego remontu, a już drugi muszą robić. Jak
    by robili porządnie to korków by nie było.


  • 16. Data: 2018-07-02 17:40:02
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5b3a1515$0$603$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-06-30 o 15:11, J.F. pisze:
    >>>>>>>> Za komuny centra były przejezdne,
    >>> ale z czego się śmiejecie? Wymieniacie czynniki które powodowały
    >>> że
    >>> centra miast były przejezdne. mało samochodów, limity paliwa...
    >>> centra
    >>> miast były przejezdne.
    >> To Uzyszkodnik zaczal od żartow :-)

    >W tym co napisałem nie ma nic śmiesznego, bo to nie były żarty.

    Zalezy co dokladnie masz na mysli - tym niemniej - w wiekszosci to
    zart :-)

    >Poza tym ten stan dróg się utrzymywała do niedawna. Aut już wtedy
    >sporo było i przez te kilka ostatnich lat nie przybyło ich znacznie,
    >a organizacja była taka jak za komuny i korków nie było. Jak tylko
    >zmieniono organizację ruchu tak zaczęły się tworzyć korki. Tak
    >przynajmniej jest u mnie.

    Trudno, zeby byly korki za komuny, gdy samochodow bylo mniej, a z
    powodu kartek wiekszosc stala.

    No ale komuna sie skonczyla juz prawie 30 lat temu, na pewien czas
    starych drog starczalo, potem przestalo.

    >> P.S. nie tylko centra miast - i peryferia, i drogi krajowe coraz
    >> bardziej zatloczone.
    >
    >Drogi krajowe są zatłoczone, tylko dlatego, że są stale remontowane.
    >Jeszcze dobrze nie skończą jednego remontu, a już drugi muszą robić.
    >Jak by robili porządnie to korków by nie było.

    Wcale nie. Sa zatloczone, bo wiecej samochodow jezdzi.
    Dawniej i dlugie swiatla moglem wlaczyc, i wyprzedzic - dzis jedzie
    jeden za drugim.
    A remontu nie ma wcale.

    Owszem, czasem organizacja ruchu cos spowalnia.


    J.


  • 17. Data: 2018-07-03 02:47:20
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-02 o 12:43, Poldek pisze:
    > W dniu 2018-06-29 o 19:54, Uzytkownik pisze:
    >> W dniu 2018-06-29 o 12:48, ToMasz pisze:
    >>> W dniu 29.06.2018 o 08:51, Myjk pisze:
    >>>>
    >>>> https://youtu.be/NRh6z6W4gmg
    >>>>
    >>>> Gość chyba jednak należytego riserczu nie zrobił.
    >>>> Filtr DPF kosztuje od 10 tys. w górę? Do Mazdy NOWY
    >>>> kosztuje AFAIR ~4 tys. brutto. Pomijam, że większość
    >>>> jednak nie wymaga wymiany.
    >>>
    >>> to "artykuł sponsorowany", albo robiony pod publikę. jak jest dpf, to
    >>> niema prolbemu z zanieczyszczeniem cząstkami stałymi. niema problemu
    >>> aby jeździć w 100% ja bio-dieslu, z rzepaku. co na to badania? Brak
    >>> odpowiedzi. W krajach gdzie prąd jest z węgla, ogólnie z paliw
    >>> kopalnych, elektryki nie są eklologiczne. "ekologiczny" jest gaz, ale
    >>> Lepszy Power Gamoniu jest uważany za paliwo dla cebulaków, więc nie
    >>> można go promować jako rozwiązanie ekologiczne.
    >>>
    >>> W Polsce wystarczy zrobić duże parkingi 3-5km od centrum i wyznaczyć
    >>> alejki dla rowerów - to zmniejszy zanieczyszczenie miast w znaczący
    >>> sposób
    >>>
    >>> ToMasz
    >>
    >> Wystarczy tylko nie psuć organizacji ruchu.
    >>
    >> Za komuny centra były przejezdne, a większość dróg dwukierunkowych, na
    >> których ruch odbywał się płynnie.
    >>
    >> Obecnie drogi w centrach zamyka się dla ruchu. Ruch przenosi się na
    >> ciasne, okoliczne uliczki, które się zwęża, a przy tym w idiotyczny
    >> sposób drogi dwukierunkowe zamienia się na jednokierunkowe dodatkowo
    >> pchając transport miejski w te wąskie i ciasne uliczki. Miesza się
    >> kierunki ruchu na krótkich odcinkach, uniemożliwia się zawracanie na
    >> skrzyżowaniach, bezsensownie likwiduje się strzałki warunkowe. W
    >> efekcie tego zmusza się kierowców do nadkładania po kilka-kilkanaście
    >> kilometrów, objeżdżania dookoła centrów, aby móc się przedostać z
    >> punktu A do punktu B odległych od siebie o 1czy 2km, a przy tym
    >> zatrzymywania się na wielu skrzyżowaniach i jazdy w korkach ulicznych.
    >> Tępi organizatorzy ruchu nie zdają sobie sprawy, że zmuszając
    >> samochody do takiej jazdy będą one generowały kilkadziesiąt razy
    >> więcej zanieczyszczeń niż przejeżdżając spokojnie przez centrum z ww
    >> punktu A do punktu B. Ponadto tworzy się taką organizacje ruchu, że
    >> gubią się nawet kierowcy lokalni, a co dopiero kierowcy przyjezdni.
    >>
    >
    > Tępi kierowcy pojechawszy do centrum miasta raz, przekonawszy się, że to
    > był zły pomysł jadą tam drugi raz, trzeci i kolejny, za każdym razem tak
    > samo dziwiąc się, że to zły pomysł. Normalny człowiek, jak raz pojedzie
    > samochodem do centrum miasta, to się przekona, że to nie ma sensu i
    > następnym razem, aby załatwić tą samą potrzebę (zakupy?) pojedzie gdzieś
    > indziej (do centrum handlowego z wielkim parkingiem od miastem) lub
    > zamiast samochodu użyje tramwaju, metra, roweru lub zwyczajnie butów.
    >

    Ok, to po co w takim razie to miasto komu ?


  • 18. Data: 2018-07-04 19:21:22
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 3 Jul 2018 02:47:20 +0200, kk <k...@o...pl> wrote:

    >Ok, to po co w takim razie to miasto komu ?

    Aktywizdom i cyklizdom. Żeby sobie w spokoju mogli jeździć po centrum,
    a jak się zmęczą to usiądą w ogródku kawiarnianym i skosztują
    bezkofeinowego latte na sojowym mleku :P

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 19. Data: 2018-07-04 19:23:28
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 2 Jul 2018 12:43:57 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Normalny człowiek, jak raz pojedzie
    >samochodem do centrum miasta, to się przekona, że to nie ma sensu i
    >następnym razem, aby załatwić tą samą potrzebę (zakupy?) pojedzie gdzieś
    >indziej (do centrum handlowego z wielkim parkingiem od miastem) lub
    >zamiast samochodu użyje tramwaju, metra, roweru lub zwyczajnie butów.


    Popatrz, a ostatnio na forum SSC przekonywano, że ludzie nie marzą o
    niczym innym jak "ulice handlowe". Że mają dość "galerii". Że chętnie
    by sobie pospacerowali po ulicy robiąc zakupy to tu, to tam. To jak to
    jest w końcu?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 20. Data: 2018-07-04 20:22:48
    Temat: Re: DPF wg YT "Nauka. To Lubię"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:2i0qjdp7gd5alo2ko5dvv01ud68ej7apa8@4ax.
    com...
    On Mon, 2 Jul 2018 12:43:57 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    >>Normalny człowiek, jak raz pojedzie
    >>samochodem do centrum miasta, to się przekona, że to nie ma sensu i
    >>następnym razem, aby załatwić tą samą potrzebę (zakupy?) pojedzie
    >>gdzieś
    >>indziej (do centrum handlowego z wielkim parkingiem od miastem) lub
    >>zamiast samochodu użyje tramwaju, metra, roweru lub zwyczajnie
    >>butów.

    >Popatrz, a ostatnio na forum SSC przekonywano, że ludzie nie marzą o
    >niczym innym jak "ulice handlowe". Że mają dość "galerii". Że chętnie
    >by sobie pospacerowali po ulicy robiąc zakupy to tu, to tam. To jak
    >to
    >jest w końcu?

    Widac sa dwie kategorie ludzi - jedni lubia sobie pospacerowac, drudzy
    lubia szybko dojechac i zaparkowac :-)

    Czym ma sie roznic spacerowanie po ulicy handlowej od spacerowania po
    galerii to nie bardzo rozumiem, ale widac ja z tej drugiej grupy :-)

    We Wroclawiu ograniczyli ruch samochodow na Swidnickiej ... i ponoc te
    sklepy nie maja tam najlepiej.
    Podobnie w Rynku i okolicach - sklepy sie powoli wyniosly.
    Przy czym po scislym Rynku to u nas od dawna nie bylo jazdy, a okolice
    od dawna sie wyniosly.

    Za to pare lat temu zrobila sie inwazja Żabek ... ale jak im teraz
    zakaża sprzedaży alkoholu po 22, to nie wiem czy przetrwaja :-)

    Fakt, ze sporo zwyklych mieszkan w okolicy, a do najblizszego
    spozywczego bylo daaaleko ... ale to raczej nie jest alternatywa dla
    galerii.

    J.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: