eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF przekrętRe: DPF przekręt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF przekręt
    Date: Tue, 26 May 2015 13:52:40 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 27
    Message-ID: <mk1mq8$si7$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
    <55610d1a$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjsbh9$5vl$1@node2.news.atman.pl>
    <5561ba5d$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjsnnn$jj5$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <1xjyjd37rkod8$.rnsxy5j3ah81$.dlg@40tude.net>
    <mk06q0$5cd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <5564278b$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.150.224.167
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1432641160 29255 195.150.224.167 (26 May 2015 11:52:40
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 May 2015 11:52:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <5564278b$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563003
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-26 o 09:58, atm pisze:
    > On 2015-05-26 00:13, Tomasz Wójtowicz wrote:
    >> W dniu 2015-05-25 o 22:49, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Dnia Sun, 24 May 2015 16:37:44 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
    >>>
    >>>> A ja właśnie znam przypadek taki, że tej rury nie wspawali. Potem
    >>>> zdziwienie klienta, co ten silnik taki słaby.
    >>>
    >>> A ile tych koni ubyło że klient tak się zdziwił? 2 z 250? :)
    >>>
    >>
    >> Śmiej się pajacu. Samochód nie mógł rozpędzić się do prędkości
    >> autostradowej, więc powiedziałbym, że ze 100 koni zostało 30.
    >>
    >> Tutaj masz animację, jak działa układ wydechowy w dwusuwie:
    >>
    >> http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine#/medi
    a/File:Arbeitsweise_Zweitakt.gif
    >>
    >>
    >>
    >> może to ci rozjaśni w czym jest problem z nielaminarnym przepływem
    >> spalin.
    >
    > Samochod mial zmodyfikowane oprogramowanie po wyrzuceniu DPF?

    Tego nie wiem, ale raczej nie, bo problem rozwiązano wstawiając prosty
    odcinek rury.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.05.15 14:17 atm
  • 26.05.15 15:57 Myjk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: