-
21. Data: 2015-03-28 23:54:56
Temat: Re: DPF i turbo
Od: Marek <f...@f...com>
On Sat, 28 Mar 2015 15:28:47 +0100, z <...@...pl> wrote:
> A może też chodzi o coś innego? :)
Raczej. Światła też gasną?
--
Marek
-
22. Data: 2015-03-29 00:26:22
Temat: Re: DPF i turbo
Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
W dniu 2015-03-28 o 23:54, Marek pisze:
> On Sat, 28 Mar 2015 11:26:26 +0100, z <...@...pl> wrote:
>> Przyznasz że to w dzisiejszych czasach dość zabawne :-)
>
> Powinna powstać lista kretynizmów "konstrukcyjnych" w samochodach.
>
To ja na pierwszym miejscu stawiam gniazdo zapalniczki, chyba najgłupszy
typ złącza elektrycznego. Wtyczki same się wysuwają, słabo kontaktują,
iskrzą.
Najgłupsze jest to, że od ok. 10 lat w nowych samochodach już nawet nie
wsadzają zapalniczek, tylko zatyczki - na zasadzie niech palacz sobie
dokupi zapalniczkę. W takim przypadku utrzymywanie tego złącza, gdy
można by wprowadzić lepszy standard, to kretynizm.
Mam nadzieję, że jak wejdą do samochodów instalacje 48-52V, to coś w tym
względzie się zmieni.
-
23. Data: 2015-03-30 09:10:54
Temat: Re: DPF i turbo
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sat, 28 Mar 2015 15:11:26 +0100, Trybun
> Natomiast może dziwić to
> że nie we wszystkich autach jest kontrolka DPF..
Bo i po co kontrolka że coś dobrze (albo że w ogóle) działa?
--
Pozdor Myjk
-
24. Data: 2015-03-30 16:14:49
Temat: Re: DPF i turbo
Od: masti <g...@t...hell>
Myjk wrote:
> Sat, 28 Mar 2015 15:11:26 +0100, Trybun
>
>> Natomiast może dziwić to
>> że nie we wszystkich autach jest kontrolka DPF..
>
> Bo i po co kontrolka że coś dobrze (albo że w ogóle) działa?
a kontrolka, że nie działa?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
25. Data: 2015-03-30 16:37:59
Temat: Re: DPF i turbo
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Mon, 30 Mar 2015 14:14:49 +0000 (UTC), masti
>> Bo i po co kontrolka że coś dobrze (albo że w ogóle) działa?
> a kontrolka, że nie działa?
Jest kontrolka że nie działa -- wywala pewnie MIL.
--
Pozdor Myjk
-
26. Data: 2015-03-31 18:01:15
Temat: Re: DPF i turbo
Od: z <...@...pl>
W dniu 2015-03-28 o 21:59, Konfabulator pisze:
> W dieselu zazwyczaj chodzi o zapotrzebowanie na solidnego prądowego kopa by
odpalił.
Dokładnie tak samo miałem w poprzednim samochodzie benzynowym (Almera)
Też chodziło o wykorzystanie prądu?
z