eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszy › Re: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
    u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 18 Jun 2015 08:50:46 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <557ddd79$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <55817c20$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <55818750$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150617-2, 2015-06-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 34
    Message-ID: <55826a48$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1434610248 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27518 213.92.229.127:49710
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564659
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-18 o 08:31, p...@g...com pisze:
    > --Komputer bosch (taki tablet) pokazuje te same wartości, więc chyba jest to
    wiarygodne. Na razie grunt, że się nie wypala ;P
    >
    > na zdrowy rozum dpf info moze pokazywac tylko wartosci rosnace a malejace tylko w
    przypadku uszkodzenia czujnika ew. nieszczelnosci w ukladzie jako ze czujnik juz
    wymieniales nadal obstawiam dziure choc pomysl Marvina (elektryka) jest rowniez warty
    sprawdzenia
    >
    > P.
    >
    No ale gdzie ta dziura?

    - czujnik ciśnienia wymieniony przeze mnie więc mam pewność
    - rurki biegnące od czujnika do filtra dpf wykręcone i sprawdzone przeze
    mnie i, jak się wczoraj dowiedziałem, również przez firmę, która
    regenerowała dpf.
    - tam po rurkach również biegnie kabelek i sprawdziłem czy przewodzi
    (nie wiem jak to fachowo napisać - miernik brzęczał :))
    - sprawdziłem tam przy filtrze też napięcie, było 4,95V na obu
    czujnikach, nie wiem jak sprawdzić masę. Dotykałem miernikiem
    jednocześnie wtyk od czujnika i dpf lub nadwozia i też pokazywało 4,95V
    - wymieniony czujnik temp, po którego odłączeniu wahania ustępowały.
    - wymieniony cały filtr na inny


    Na elektrodzie facet (moderator) napisał, że te wahania są normalne, bo
    jak mocniej depnę, to zwiększa się ciśnienie, ale szczerz mówiąc, ten
    wywód był dla mnie nielogiczny i jakoś do mnie nie trafił. Gość zajmuje
    się zawodowo wycinaniem dpf i jego jedyną radą było wywalenie filtra, bo
    "przerabiał setki takich przypadków".

    Więc rzeczywiście zostaje chyba elektryka... Co w sumie, jak teraz tak
    czytam, by nawet pasowało idealnie do takich skoków.

    Czy ja sam mogę spróbować znaleźć ten brak masy, czy jechać do
    elektryka. Jak pojadę, to co dokładnie mu powiedzieć, żeby sprawdził?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: