  • Data: 2008-01-03 21:29:27
    Temat: Re: DOMENY.PL Uwaga na promocje!!!
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Jan 2008 22:16:11 +0100, zbino napisał(a):

    > warunkach

    > A może to nadaje się do zgłoszenia do jakiegoś urzędu ochrony konsumenta.
    > Rzeczywiście firma się stara, aby klient się nie zorientował, gdzie jest
    > haczyk.
    > Zbych

    Ten regulamin jest jakos nie tak chyba skonstruowany jak powinien...

    Czytajac po kolei jest:
    Po upływie okresu 3 miesięcy uczestnik dokonuje opłaty za
    okres pozostałych 9 miesięcy, obliczonej proporcjonalnie do standardowej
    ceny rocznego
    abonamentu.

    Czyli umowa na rok?

    4. Przedłużenie utrzymania usługi nabytej w ramach promocji ,,Serwery od 1
    złotówki" na
    okres kolejnego roku, będzie odbywać się na standardowych warunkach zakupu
    i na
    podstawie cennika obowiązującego w chwili odnowienia.

    Czyli tak! Na rok! ale...

    5. Uczestnik promocji zobowiązuje się do opłacania usługi przez trzy
    kolejne lata. Rezygnacja z usługi nabytej w ramach promocji ,,Serwery od 1
    złotówki" przed upływem trzech lat od daty zakupu, zobowiązuje Abonenta do
    uiszczenia z chwilą rezygnacji opłaty w wysokości proporcjonalnej do czasu,
    który pozostał do końca w/w okresu i ustalonej według aktualnie
    obowiązującego cennika. Abonent zobowiązuje się nie podejmować żadnych
    działań, uniemożliwiających spełnienie powyższego warunku.

    Czyli zobowiazuje sie na rok? czy na 3 lata? Czy nawet na 4?

    Dziwne... Gdybym to ja sie na to nacial - na pewno probowalbym to gdzies
    zglosic.