  • Data: 2008-01-14 20:12:18
    Temat: Re: DOMENY.PL Uwaga na promocje!!!
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 4, 12:46 am, andzio <a...@n...net.pl> wrote:

    > Nie ma co ukrywac - - kilka klauzul niedozwolonych tu jest. UOKiK pewnie
    > sie temu z checia by przygladnal:P
    >
    > --
    > Andrzej Banachhttp://net-komp.net.pl

    Witam,

    Jest ino takie cos:

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2007/1206.htm.

    Ceny serwerow sa ukryte niema dwoch zdan. Interesujacy artykul na ten
    temat: Art. 5.3.3., Art. 6.3.1. i Art. 6.4.3.

    Ja sobie podrukowalem potwierdzenia zamowien (nawet tam niema linku do
    regulaminu promocji tak apropo), faktury i inne listy. Ide do
    rzecznika praw konsumenckich z tym.

    Pozdro,
    Gonzik.