  • Data: 2010-08-09 13:23:04
    Temat: Re: DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com>
    >3 dni temu przyszedł SMS spod numeru 7400 (czy jakoś podobnie) z
    >zawiadomieniem, że: "NA PEWNO I BEZ ŻADNYCH 'SZTUCZEK' WYGRAŁEŚ
    >BMW i
    >WYŚLIJ SMS O TREŚCI 'BMW' ŻEBY TYLKO ODEBRAĆ KLUCZYKI!"
    >Ponieważ wysłanie tego SMS miało być darmowe to to zrobiłem (z

    I wyslales na numer 8xxx, i byl bezplatny ?

    >ciekawości gdzie ostatnio PO objęciu totalnej władzy przez PO leżą
    >granice bezczelności?). Odtąd przychodzą rozmaite SMSy, tak mniej
    >więcej co 5 minut, JUŻ 3-ci DZIEŃ, spod numerów 74** o tym żebym
    >wysyłał dalsze SMSy (tym razem za 2.66 pln + VAT) aby coś tam
    >jeszcze
    >zrobić żeby 'MÓC MIEĆ SZANSĘ NA BMW'!

    No co, trafili na potencjalnego frajera, to musza sprawdzic

    >Luudzieee... Czy naprawdę nie ma na to paragrafu?

    Chcesz sie przekonac ? Idz do prokuratora i zloz oficjalne
    zawiadomienie o _podejrzeniu_ popelnienia przestepstwa.

    Oczywiscie zachowales dowody i mozesz te wszystkie SMS wydrukowac
    ... bo pokazywac na telefonie nie radze.

    J.