  • 1. Data: 2013-12-29 21:06:23
    Temat: DNS-y?
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Ale, że co? ze jak?

    Musze miec roota i osobną aplikacje, zeby w Androidzie ustawić DNS-y
    takie, jakie chce?

    Nie da sie inaczej? Bez rekonfigurowania rutera?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2013-12-29 21:45:29
    Temat: Re: DNS-y?
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-12-29 21:06, mr misio pisze:
    > Ale, że co? ze jak?
    >
    > Musze miec roota i osobną aplikacje, zeby w Androidzie ustawić DNS-y
    > takie, jakie chce?
    >
    > Nie da sie inaczej? Bez rekonfigurowania rutera?

    Da się, ale musisz wklepać także ręcznie ip, maskę i bramę. Albo
    wszystko z palca albo z dhcp ;).

  • 3. Data: 2013-12-29 22:00:17
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Klebespachtel napisał:

    > Da się, ale musisz wklepać także ręcznie ip, maskę i bramę. Albo
    > wszystko z palca albo z dhcp ;).

    Gdzie tego szukac, bo.... nie znalazlem :/

  • 4. Data: 2013-12-30 07:33:47
    Od: W <w...@w...pl>

    mr misio wystukał, co następuje:

    > Ale, że co? ze jak?
    >
    > Musze miec roota i osobną aplikacje, zeby w Androidzie ustawić DNS-y
    > takie, jakie chce?
    >
    > Nie da sie inaczej? Bez rekonfigurowania rutera?

    Ustawienia -> WiFi -> longtap na sieci -> zmień ustawienia i na dole okienka
    podajesz.

  • 5. Data: 2013-12-30 11:08:46
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od W
    z dnia: 2013-12-30 07:33:
    > mr misio wystukał, co następuje:

    > Ustawienia -> WiFi -> longtap na sieci -> zmień ustawienia i na dole
    > okienka podajesz.
    w niektórych smartfonach wtedy pojawia się klawiatura, która dokładnie
    zasłania to co trzeba wypełnić (IP, maskę, bramkę, DNSy) i wygląda jakby
    nic się nie dało zrobić, hint: przewinąć ;] Do tego wpisać oba DNSy
    (secondary również), bo już na kilku urządzeniach testowane, że jak
    secDNS zostanie pusty to nie działa.

    Paweł

  • 6. Data: 2013-12-30 12:59:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pawel G." l9rgn6$bl9$...@n...supermedia.pl

> [...]
    nie dało zrobić, hint: przewinąć ;] Do tego
    > wpisać oba DNSy (secondary również), bo już na kilku urządzeniach testowane, że jak

    Obrócić albo wpisać ze schowka?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-12-30 13:16:43
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Eneuel Leszek Ciszewski
    z dnia: 2013-12-30 12:59:

    > "Pawel G." l9rgn6$bl9$...@n...supermedia.pl

    > Obrócić albo wpisać ze schowka?...
    Jak już ktoś wie gdzie to jest to se znajdzie. Nie wiem jak wpisać ze
    schowka w 4 różne pola różne wartości, zwłaszcza jak tych pól nie widać
    i nie wiadomo co i gdzie się wkleja. :]

    Większe problemy zaczynają się z kilkoma sieciami statycznymi i kilkoma
    DHCP zależnie od miejsca/sieci WiFi. Na szczęście są na to narzędzia w
    googlach co zależnie od sieci zalogowanej przełączają DHCP/static i same
    wpisują IP, maski, bramki i DNSy, bo bym zwariował. ;)

    Paweł

  • 8. Data: 2013-12-30 13:26:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pawel G." l9ro72$gds$...@n...supermedia.pl

    > Jak już ktoś wie gdzie to jest to se znajdzie. Nie wiem jak wpisać ze
    > schowka w 4 różne pola różne wartości, zwłaszcza jak tych pól nie widać
    > i nie wiadomo co i gdzie się wkleja. :]

    U mnie w Monsterze można po prostu wpisać 8.8.8.8 i koniec.
    Tak też **chyba** było w SGAce.

    U mnie w Monsterze można to wpisać także ze schowka.
    Nie pamietam, jak bylo w Ace.

> [...]
    > są na to narzędzia w googlach co zależnie od sieci zalogowanej
    > przełączają DHCP/static i same wpisują IP, maski, bramki i DNSy,

    U mnie w Monsterze jest ustawianie dla każdej sieci z osobna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-12-30 15:36:02
    Od: Trybun <C...@j...com>

> [...]
    > takie, jakie chce?
    >
    > Nie da sie inaczej? Bez rekonfigurowania rutera?

    Nie potrzeba żadnych rootów. W Andku 2.2 - ustawienia-> sieci zwykłe i
    bezprzewodowe->ustawienia wi-fi-> menu kontekstowe->zaawansowane, i masz
    do dyspozycji pełną konfigurację wi-fi.

  • 10. Data: 2013-12-30 17:07:07
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Trybun <C...@j...com> Wrote in message:

    > Nie potrzeba żadnych rootów. W Andku 2.2 - ustawienia-> sieci zwykłe i
    > bezprzewodowe->ustawienia wi-fi-> menu kontekstowe->zaawansowane, i masz
    > do dyspozycji pełną konfigurację wi-fi.

    w 4.4 niestety konfiguracja jest wykastrowana jak widze

    --

    mr misio @ android

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup