  • 1. Data: 2003-01-30 23:00:43
    Temat: Re: DMCA w Polsce?
    Od: Bartosz Jakubski <m...@p...org.pl>

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):
    > Witajcie. Jeden z moich znajomych, prowadzacych firme, swiadczaca
    > "blokowy" dostep do Internetu, dostal dzisiaj ciekawego maila od firmy
    > MediaForce, powolujacej sie na DMCA.

    Może się mylę, ale tu nikt się nie powołuje na DMCA...

    --
    -- .- Bartosz Jakubski ------------------- Sosnowiec -. --
    -- | Free Software is a matter of liberty, not price | --

  • 2. Data: 2003-01-31 09:29:14
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Bartosz Jakubski <m...@p...org.pl> napisał(a):

    > Może się mylę, ale tu nikt się nie powołuje na DMCA...

    Ja sie tam nie znam, ale czy:

    [...]
    The distribution of unauthorized copies of copyrighted motion pictures
    constitutes copyright infringement under the Copyright Act, Title 17
    United States Code Section 106(3).
    [...]

    Nie ma czasem jakiegos zwiazku z DMCA?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 3. Data: 2003-01-31 17:28:23
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote in

    > Zdarzalo im sie juz wczesniej wysylanie takich
    > maili do ISP, ale chyba jeszcze nigdy w Polsce:

    Juz pare razy otrzymalem taki list. Przynajmniej w jednym przypadku
    tresc byla uzasadniona i zostaly podjete odpowiednie dzialania.

    Maciek

  • 4. Data: 2003-01-31 17:28:50
    Od: Bartosz Jakubski <m...@p...org.pl>

> [...]
    > The distribution of unauthorized copies of copyrighted motion pictures
    > constitutes copyright infringement under the Copyright Act, Title 17

    No własnie ja też się nie znam na prawie amerykańskim, ale "Copyright
    Act" wygląda na zwykłe ichnie prawo autorskie.

  • 5. Data: 2003-02-03 15:17:05
    Od: Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl>

    Maciek Uhlig wrote:

    > Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote in

    > Juz pare razy otrzymalem taki list. Przynajmniej w jednym przypadku
    > tresc byla uzasadniona i zostaly podjete odpowiednie dzialania.

    Czyli?

    Jaroslaw Zielinski

  • 6. Data: 2003-02-03 15:23:06
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl> wrote:
    > Czyli?

    Ja kiedyś coś podobnego otrzymałem; no, w sumie to trochę inne ;)

    Sirs,

    I received the following E-mail,
    announcing the availability of "warez" (bootleg copies of copyrighted
    software) stored on your FTP-server.

    Please investigate this unauthorized usage of your bandwidth to run
    FTP-servers.

    Some of the IP-addresses in the E-mail resolve to the following hostnames:

    [...]
    [... ze 20 URL-i z różnymi piratami (swoją drogą głupie, po co innym
    ludziom rozsyłać dodatkowe adresy :> ... ]

    Faktycznie, coś tam na anonymous ftp sobie trzymali, skasowałem,
    zablokowałem. :-)

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 7. Data: 2003-02-03 18:21:31
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    Jaroslaw Zielinski <j...@w...pl> wrote in news:3E3E30D2.38FE2C0B@winter.pl:

    > Czyli?

    :-) siec uczelniana sluzy do celow naukowych lub dydaktycznych, natomiast
    nie jest jej zadaniem pomoc w rozpowszechnianiu produkcji rozrywkowych.

    taki jest regulamin. nie zastanawiamy sie, czy rozpowszechnianie
    amerykanskiego hitu jest, czy nie jest legalne. po prostu, jest to
    niedozwolone przez nasze AUP.

    Maciek