-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DK8, Kudowa - J.F. do tablicy :)
Date: Wed, 1 Aug 2012 22:39:56 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 114
Message-ID: <1mvu6wo8xnq37$.q40y0svkidxa.dlg@40tude.net>
References: <jv1q7d$jam$1@mx1.internetia.pl>
<10qc1lvgwpbgg$.1r5tmfn7ojbln$.dlg@40tude.net>
<jv6g2g$2hg$1@mx1.internetia.pl> <jv6iut$p9s$1@inews.gazeta.pl>
<jv6kv6$osc$1@mx1.internetia.pl> <jv6l2k$lp5$1@inews.gazeta.pl>
<jv8403$g85$1@mx1.internetia.pl> <jv88i1$89n$1@inews.gazeta.pl>
<jv89rh$s95$1@inews.gazeta.pl> <jv8o3d$s8o$1@inews.gazeta.pl>
<jv8s75$dg9$1@inews.gazeta.pl> <jv8uh4$pnk$1@inews.gazeta.pl>
<jv90i4$3gm$1@inews.gazeta.pl> <jv927h$p9v$1@inews.gazeta.pl>
<jv94pg$pe0$1@inews.gazeta.pl> <jv99tr$6ne$1@inews.gazeta.pl>
<jv9bmj$i0v$1@inews.gazeta.pl> <jv9flq$aas$1@inews.gazeta.pl>
<jv9hlk$o9h$1@inews.gazeta.pl>
<1hxoblb03tvgi$.11k2nm7fl09m1$.dlg@40tude.net>
<jvb5f5$j8n$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1343853590 19425 82.143.187.50 (1 Aug 2012 20:39:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Aug 2012 20:39:50 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2461888
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 01 Aug 2012 13:55:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2012-08-01 00:23, J.F. pisze:
> (...)
>>> Traktor się może wszędzie trafić.
>> Moze. Dlatego "wszedzie" to sie daje linie przerywana, zeby mozna bylo taki
>> traktor wyprzedzic.
>
> Nie, nie daje się wszędzie. Przyjdzie się trochę poczołgać teraz,
> ponieważ sezon na to.
I dlatego protestuje juz teraz :-)
>>> Nie, ja Ciebie rozumiem dość dobrze - nie chce Ci się poczekać,
>>> wolisz zap****
>> A to jak najbardziej :-)
>> Tylko po prostu "niebezpieczna" zyskalo dwa znaczenia - takie rzeklbym
>> potencjalne i rzeczywiste.
>> A tam jedno bylo spore, drugie male, nawet jak sie zap***
>
> A ja wolę jednak spokój i wyższe bezpieczeństwo.
Przy starym oznakowaniu nie bylo przeszkod zebys jechal sobie 60 prawym
pasem :-)
>>>> Ja to troche rozumiem - do przejechania jeszcze z 500km, nie mozna sie
>>>> op* :-)
>>> ???
>> Spod klodzka do Warszawy daleko, trzeba gonic ..
> Masz rację, spod Jarkowa do Kudowy to jest taki kawał, że trzeba
> gonić, jadąc np. pod prąd, czy na czerwonym ...
Oj tam, zobaczyl cepra w kapeluszu to wyprzedzil i pojechal dalej.
Wole takiego co wyprzedza na podwojnej ciaglej z widocznoscia niz
warszawiaka co wyprzedza przed zakretem i przed szczytem jednoczesnie.
A juz do takiego co wyprzedza zakreskowana wysepka, ktora niedawno byla
pasem do wyprzedzania, to wcale nie mam zarzutow :-)
>> Aaa tam nie mozna, za to nawet mandatow nie daja :-)
> Nie?
Nie, bo nie lapia. Nie oplaca sie, lepiej sie zaczaic na 40 :-)
P.S. Dzis widzialem jak drogowcy droge naprawili - nawet nie dziury, tylko
lagodne faldy. No ale powyzej 100 bylo naprawde niebezpiecznie.
80 przejezdza sie bez sensacji. A teraz stoi 40 i jest juz calkowicie
bezpiecznie :-P
Ciekawe ... przez rok im nie przeszkadzalo. Ktos miske rozwalil i po
pieniadze przyszedl, czy zrobili doroczny przeglad drog i z automatu
postawili 40..
>>>>> Tych FR to prawie nie ma.
>>>> Ale slupki stoja, strasza i bezpieczenstwo zapewniaja.
>>> W ilu miejscach?
>> W 100. Srednio co 7.2km FR.
>> http://www.drogizaufania.pl/index/index/site/droga-k
rajowa-nr-8/
>
> LOL - napisali, że stanęło prawie 100 radarów (w całej Polsce jest
> ~70). Dodatkowo to nie będzie co 7,2km tylko co 14,4, ponieważ
> w znakomitej większości stoją parami.
Tylko ok 200km jest dwujezdniowe, a na innych moga lapac od tylu.
> A tak naprawdę to się
> zastanawiam gdzie ich tyle jest - jeżeli są
> w miejscowościach/przy skrzyżowaniach z ograniczeniami to ok.
Przeciez jechales ... nie widziales ?
Fakt ze zastrzezenia to w zasadzie mam do jednego, ale w drugim rzucie to
do wszystkich w miejscowosciach :-)
>> A przy okazji widac ze dobre mialem wrazenie - w lodzkim to tylko rych
>> potrafili uspokoic w 4 wioskach :-)
> ???
Nie widzisz ? Wymienione dzialania w ramach programu ulepszania 8-ki.
W wojewodztwie lodzkim "uspokojono ruch" w 4 miejscowosciach".
>>> Kogo słupki straszą?
>> Wielu jednak strasza. Widac jak ludzie hamuja.
> Ale gdzie? Jak zwalniają na ograniczeniach/zabudowanym to chyba
> ok?
Jak zwalniaja ponizej 80 to bardzo zle, bo sie za wolno jedzie :-)
>>> Wiem, że to niepopularne, ale cieszę się, że jednak udało się
>>> ukrócić takie rumakowanie. Statystyki to potwierdzają.
>> Sorry, juz nie.
> Raczej tak.
>> http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/758
>> 20% pogorszenia w 2011.
> Znaczy na podstawie porównania 2010 do 2011 chciałeś
> taki wniosek wyciągnąć? Zdaje się, że za szybko.
> Inna sprawa, że bez budowy kolejnych dróg/rozbudowy
> istniejących nie da się dużo poprawić, ponieważ
> natężenie ruchu wyczerpało przepustowość. Piszą
> zresztą o tym w artykule.
G* prawda. Im wieksze natezenie tym bezpieczniejsza droga. Trudno sie zabic
jadac 60-70.
> Ma być nowa droga Wrocław-Kłodzko - jestem jak najbardziej za.
po 4 latach dzialalnosci beda laskawie opiniowac.
A wystarczylo nie psuc ... i zabrac policjantom FR i lornetki :-P
>> http://www.drogizaufania.pl/aktualnosc/397
> No popatrz i to wtedy, kiedy liczba wypadków
> była najmniejsza. Znaczy statystyki nie zepsuło.
Ale tez widac ze dzialania szacownego gremium g* daly :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.12 10:02 Artur Maśląg
- 03.08.12 13:39 J.F
- 03.08.12 14:35 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=