  • Data: 2011-07-03 22:48:57
    Temat: Re: DK8
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:t8j117hqv1n2pc1vd2rbhvfjbjtlnsoq2r@4ax.com...

    > ale dobilo mnie to przed czym zawsze
    > ostrzegalem - maly ekranik na ktorym widac albo niewielki kawalek,
    > albo same glowne drogi.

    Ee, tam, ja z GP Mapą (czyli Mapą Map na Garmin) dawałem radę na N82,
    a teraz na N8 :-)
    Inna sprawa, że te większe ekrany w nawigacji pokazują raczej obok, a nie do
    przodu ;-)
    IMHO układ ekranu w pionie (jak w N8) jest znacznie lepszy.

    Co do niewielkiego kawałka, to kwestia oprogramowania, w którym powinno się
    dać
    ustawić stopień przybliżenia / oddalenia w danej sytuacji / manewrze.
    Tak ma ostatnio Automałpa + fajna funkcja pokazania na chwilę całej trasy z
    oddalenia,
    przed rozpoczęciem nawigowania.

    Ale, że nie ma ideału, to MapaMap / GP Mapa lepiej prowadzi po krótkich
    trasach.
    Automałpie (mimo blokady na gruntowe utrzymane i gorsze) zdarzyło się już
    pokierować mnie na gruntową utrzymaną właśnie, czy ślepą (nie "od wczoraj").

    No i zawsze pozostaje jeszcze przybliżanie / oddalanie manualne ;-)

    Pzdr

    JKK