  • Data: 2012-08-21 23:25:55
    Temat: Re: DHTML - zagnieżdżanie formularzy
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-21 22:28, Marek pisze:

    > Też tak kombinowałem. Jednakże z pozycjonowaniem mam kłopot. Chciałbym aby
    [8<]
    > jak pozycjonować względem innego elementu. Może znasz jakąś sztuczkę?

    Hmmm... tak bym obrazowo kombinował:

    <input type="text" name="miasto" onclick="pokaMiasta(this);" readonly>

    function pokaMiasta(elm)
    {
    f=document.createElement('form');
    p=elm.parentNode;
    // tutaj dodajemy elementy nowej formy, np. już wcześniejszą listę
    miast z bazy zapisaną w JSowej tabelce
    f.style.position='absolute'; // lub fixed

    ox=obliczOffsetPion(elm);
    oy=obliczOffsetPoziom(elm);
    f.style.top=ox+'px';
    f.style.left=oy+'px';
    f.setAttribute('id','dupa');
    document.body.appendChild(f);

    f.onsubmit=function()
    {
    // tutaj zapisuję formę XHR
    XHR.complete=function()
    {
    // tutaj odświeżam pole "miasto"
    document.body.removeChild(document.getElementById('d
    upa'));
    }
    }
    return!1;
    }

    Czy jakoś tak ;-]
    Ewentualnie document.elm.parentNode.insertBefore(f,
    elm.parentNode.nextSibling); (czy jakoś tak) i zabawa w ox i oy relatywnie.

    Pozdr
    Exe Very Cute