  • Data: 2012-08-23 17:28:07
    Temat: Re: DHTML - zagnieżdżanie formularzy
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 10:48:02 +0200, Exe Very Cute napisał(a):

    > Ależ mają. Przejrzyj ten skrypt dokładnie.

    Tak, tak, przepraszam. Już to zrobiłem i skomentowałem w mojej odpowiedzi w
    sąsiedniej gałązce :-)

    > To nie to że ogranicza. To jest sensowne z tymi formami.

    Sądzisz? To rozważania czysto akademickie bo i tak zdani jesteśmy na to co
    HTML nam oferuje. Jednakże ciekawi mnie Twoje przemyślenie. Dlaczego
    uważasz, że zagnieżdżanie formularzy jest beee?

    > Ależ ja Ci właśnie zrobiłem skrypt który *dokładnie to robi* :-]

    Nie znecaj się nad moim gapiostwem :-D