    Date: Fri, 04 Jul 2014 12:48:33 +0200
    From: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: DE0-nano ktokolwiek używał?

    W dniu 2014-06-27 21:20, Jakub Rakus pisze:
    > DE0-nano czyli "Arduino" w wersji FPGA od Altery - ktokolwiek miał z tym
    > do czynienia i może coś powiedzieć? A ichnie oprogramowanie Quartus II -
    > w miarę przyzwoite czy ma milion bzdurnych funkcji? Chcę wiedzieć zanim
    > wydam 60 dolców i potem będę walczył z gównem.

    DE0-nano, hmmm, płyta z fpga , cóż można powiedzieć hmmm hmmm...
    fpga jak to fpga .... ani coś rewelacyjnego ani kiepskiego.
    No ale to może być moje podejście.... Altera,Xilinx,Lattice,Actel
    etc.... jeden czort...

    Oprogramowanie moim zdaniem jest niezłe - używam od lat. Problem jest
    raczej z userem - czy rozumie to co widzi. Trzeba trochę poczytać. To
    nie jest kompilator do procka gdzie ogarnia się wszystko w 5 minut.
    Zaletą jest to że nie wypierdziela się w losowych sytuacjach.
    Jeżeli masz konkretne pytania - byłoby łatwiej.

    Ktoś kto zna fpga - odnajdzie się raczej bez wielkich problemów.

    Pzdr

    Adam

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.