    From: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: DDoSy, co robic?
    Date: Wed, 07 Jan 2004 10:16:33 +0100

    Łukasz Bromirski <w...@w...goes> napisał(a):

    > I Netii takie sztormy nie obchodzą? Nie chcą nic zrobić żeby temu
    > zapobiec? Przecież to bardziej ich powinno obchodzić niż Ciebie...

    Ja mam kontakt tylko z helpdeskiem Netii -- zglaszam problem, prosze o
    blackholing czy ACL na dane IP docelowe i po pol godziny oddzwania
    helpdesk, z informacja ze administratorzy nie moga tego zrobic. Akurat
    wczorajszy przypadek po raz pierwszy zdestabilizowal tak prace calej
    lubelskiej Netii, ale mimo to nikt nic nie zrobil. Przez swieta mialem
    takie DDoSa praktycznie co 1-2 dni, wysylalem maile do NASKowego CERTu
    (bez rezultatu, bo przez cale swieta nie dzialalo SMTP na cert.pl),
    zglaszalem do wszystkich abuse'ow sieci, z ktorych szly ataki:

    To: abuse#telekomunikacja.pl, abuse#inetia.pl, abuse#swiat.pl,
    abuse#man.lodz.pl, abuse#tktelekom.pl, rastlin#lazir.toya.net.pl,
    abuse#pro-futuro.com, abuse#dialogok.pl, abuse#telenergo.pl,
    abuse#multimedia.pl, cert#cert.pl

    Wowczas atakowala mnie mniejsza pula niz wczoraj:

    195.117.222.33
    195.205.112.2
    195.205.184.252
    212.122.206.41