  • 11. Data: 2012-01-20 21:43:16
    Temat: Re: DC - widziałem LPG po 2,99
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 20 Sty, 11:39, "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> wrote:
    > Źle pamiętasz bo 6.19 jest od wczoraj/dzisiaj :) Codziennie mijam tę stację
    > i z coraz większym zaciekawieniem patrzę na ich ceny.

    Nie przeczę, całkiem możliwe. Sprawdziłem dwie z trzech stacji Statoil
    przy Powstańców - na "moich" (Wrocławska i Połczyńska) chcieli ponad 6
    PLN tylko za odmianę "gold". Stacji obok Lidla nie sprawdzałem, nie
    było mi po drodze ;-)

    --
    Gom

  • 12. Data: 2012-01-20 22:29:31
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 20-01-2012 o 09:37:01 Czarek Daniluk <c...@c...com>
    napisał(a):

    > Oczywiście na BP - Modlińska przy Urzędzie Gminy Białołęka ;)
    > Chyba ich pogrzało - zatankowałem parę km dalej 20gr na litrze
    > taniej :)

    Od dobrych 2, jak nie 3 miesięcy na Shellu w Gdyni taka cena widnieje

  • 13. Data: 2012-01-21 11:41:04
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    W dniu 2012-01-20 09:37, Czarek Daniluk pisze:
    > Oczywiście na BP - Modlińska przy Urzędzie Gminy Białołęka ;)
    > Chyba ich pogrzało - zatankowałem parę km dalej 20gr na litrze
    > taniej :)
    >
    > Pozdrawiam !

    ehh, kiedy ceny wrócą do normalnego poziomu 2.80 za LPG i 5.60 za noPb95???

    ;-)

  • 14. Data: 2012-01-21 13:27:00
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > ehh, kiedy ceny wrócą do normalnego poziomu 2.80 za LPG i 5.60 za
    > noPb95???
    >
    > ;-)

    Jak już jesteśmy w sferze marzeń to do niedawna na nieczynnej stacji paliw
    koło kopalni węgla w Bieruniu wisiała tablica z cenami z czasów kiedy owa
    stacja przestała działać... łezka w oku się kręciła kiedy widziało się cenę
    za noPb95 = 2,46 ;D

    brat

  • 15. Data: 2012-01-21 13:38:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-20 19:00:34 +0000, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

    > nie. Mam kartę smart i za 10pk mam upust.

    Opust.
    ;>

    A ile kosztuje cię te 10 000 pkt?

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2012-01-21 14:13:45
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-01-21 11:41, Gryngol pisze:

    > ehh, kiedy ceny wrócą do normalnego poziomu 2.80 za LPG i 5.60 za noPb95???

    normalne to było <2zł za LPG i <4,5zł za benzynę

  • 17. Data: 2012-01-21 20:31:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 13:38, Bydlę pisze:

    > Opust.
    > ;>

    sjp.pl słownik języka polskiego:

    ? upust (NQTs)

    3. obniżka ceny towaru; bonifikacja, bonifikata, rabat, opust;

    ale ok, przyjąłem do świadomości iż opust jest bardziej poprawne ;)

    > A ile kosztuje cię te 10 000 pkt?

    10 pkt a nie 10 kpkt. Nie wiem ile mnie kosztuje, kupując byle badziew
    typu hot dog czy tam jakiś energetyk dostaję 100-300pkt, podobnie z
    zatankowanym paliwem gdy nie stosuję rabatu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 18. Data: 2012-01-21 21:43:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-21 19:31:08 +0000, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

    > sjp.pl słownik języka polskiego:

    > (ciach debilizmy wypisane w słowniku - stado matołów tam teraz pracuje,
    > zapewne to ludzie wyrzuceni z Gazeta.pl)

    > ale ok, przyjąłem do świadomości iż opust jest bardziej poprawne ;)

    Nie bardziej, a jedyne prawidłowe - opuszcza się z ceny, a nie cenę.
    Gdyby przyjąć fałszywą tezę, że cenę się upuszcza, to po pierwszym
    upuszczeniu cena już leżałaby na podłodze i byłoby po ptokach. :-)

    > 10 pkt a nie 10 kpkt.

    Mój błąd - przepraszam - źle odczytałem.

    > Nie wiem ile mnie kosztuje, kupując byle badziew typu hot dog czy tam
    > jakiś energetyk dostaję 100-300pkt, podobnie z zatankowanym paliwem gdy
    > nie stosuję rabatu.

    Czyli dobrze rozumiem, że oddajesz 10 punktów i kupujesz pełen bak za
    cenę obniżoną o 30 groszy za litr?

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-01-21 22:24:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-21 21:43, Bydlę pisze:
    (...)

    > Nie bardziej, a jedyne prawidłowe

    Nic bardziej błędnego. Zdaje się, że prof. Mirosław Bańko i dr Jan
    Grzenia są autorytetami w tej dziedzinie i ja zdecydowanie bardziej
    zgodzę się z ich opinią, niż "kogoś" z usenetu.

    > - opuszcza się z ceny, a nie cenę.

    No i?

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?szukaj=opust&kat=18

  • 20. Data: 2012-01-21 22:37:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Mój błąd - przepraszam - źle odczytałem.

    > Czyli dobrze rozumiem, że oddajesz 10 punktów i kupujesz pełen bak za

    Tak zabierają mi z konta 10pkt i mam 30gr/l taniej. Nie naliczają
    wówczas punktów za zatankowaną ilość paliwa. Ale jak kupię jakiś badziew
    punkty doliczą i wystarczy na dużą ilość tankowań.

    Podsumowując mam paliwo 100oktanowe w cenie zwykłej 95.

    Czy jest to paliwo lepsze? Dla auta które nie jest przystosowane do
    spalanie takowego zapewne nie ma różnicy.

    Na hamowni nie sprawdzałem aczkolwiek różnica w parametrach pracy
    silnika jest znaczna (posiadam rozbudowany komputer pokładowy
    wyświetlający na żywo parametry spalania stukowego, wypadania zapłonów,
    konta i czasu wtrysku i jeszcze kilka innych.) Jedzie też odczuwalnie
    lepiej.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis