  • 21. Data: 2012-01-21 22:39:10
    Temat: Re: DC - widziałem LPG po 2,99
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 22:37, Lewis pisze:

    > konta i czasu wtrysku i jeszcze kilka innych.) Jedzie też odczuwalnie

    kąta! wybaczycie?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 22. Data: 2012-01-22 00:18:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-21 21:37:37 +0000, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

    > Tak zabierają mi z konta 10pkt i mam 30gr/l taniej. Nie naliczają
    > wówczas punktów za zatankowaną ilość paliwa. Ale jak kupię jakiś
    > badziew punkty doliczą i wystarczy na dużą ilość tankowań.

    Dziękuję - trzeba będzie się temu przyjrzeć.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2012-01-22 00:18:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-21 21:39:10 +0000, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

    > kąta! wybaczycie?

    Na tym koncie tak.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-01-22 12:37:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 11:41:04 +0100, Gryngol napisał(a):

    > ehh, kiedy ceny wrócą do normalnego poziomu 2.80 za LPG i 5.60 za noPb95???

    Przeca tak jest, z tą różnicą że noPb95 po 5.51.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 25. Data: 2012-02-02 10:24:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-21 22:37:37 +0100, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

    > Tak zabierają mi z konta 10pkt i mam 30gr/l taniej.

    Zipa dumna. Sprawdziłem.
    Zabierają ci 10 pkt. za KAŻDY zatankowany litr - czyli za 60 litrów
    zdejmą z karty 600 kt.
    Więc jednak nie nabijesz tego mechanicznie oddzielanym od kości mięsem
    mielonym wraz z dziobami i nogami i wkładanym w postaci parówki do
    ciepłej bułki - najpierw muisz sporo natankować, by te 600 pkt zebrać.
    Więc cena bonusowego tankowania jest jednak sporo wyższa, gdyż koszt
    punktów jest spory.
    Dalej jest to jakiś bonus, ale nie tak różowy.

    A! Do niedzieli można kupić coś w Lidlu za więcej niż 50 zł i dostać
    kupon na tankowanie na Shellu droższego paliwa 30 groszy taniej
    (minimum 20 litrów), albo 15 groszy taniej - tańszego paliwa.

    --
    Bydlę