  • 11. Data: 2011-07-13 17:51:38
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    news:ivkbrj$8ir$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie no, szacunek dla poprawnej interpretacji - chylę czoła. Sprawcą
    > pierwotnym był kierowca Laguny, który regularnie wymusił na tramwaju,
    > którego motorniczy na szczęście zahamował - takie rzeczy się zdarzają.
    > Ja osobiście nie wiem jak można tramwaju nie zauważyć, ale tak bywa.

    Pełna zgoda :)

    > Co do motorniczego lewej - niby jakim cudem miał puszczać tego
    > skręcającego w lewo, skoro ruch jest na wprost?

    Zauważ, że równocześnie z laguną zatrzymuje się chyba biała corolka,
    która co robi? Dla mnie próbuje skręcić w lewo, ewidentnie
    uniemożliwiając opuszczenie skrzyżowania lagunie

    > Głupi tak naprawdę
    > to był motorniczy z tramwaju z prawej, który niepotrzebnie dojechał
    > widząc, że i tak nie przejedzie.

    Prawda.

    Pozdrówki

  • 12. Data: 2011-07-13 18:02:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, July 13, 2011, 4:52:02 PM, you wrote:

    > Przez ostatni rok bardzo często podróżowałem tramwajami, wyobraź sobie
    > że przez takich kołków w osobówkach rozkład jazdy potrafi się całkowicie
    > rozjechać. Nieraz bywa tak, że co skrzyżowania tramwaj ma przymusowy
    > postój - gdybym był tramwajarzem, to po kilku godzinach pracy trafiłby
    > mnie szlag.

    Może czas zacząć jeździć samochodem - zmieni Ci się perspektywa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-07-13 18:05:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Pełna zgoda :)

    > Zauważ, że równocześnie z laguną zatrzymuje się chyba biała corolka,
    > która co robi? Dla mnie próbuje skręcić w lewo, ewidentnie
    > uniemożliwiając opuszczenie skrzyżowania lagunie

    A co niby miał zrobić? Zgodnie z przepisami dojeżdża do skrzyżowania
    nim ten/ta z laguny wymusił na tramwaju - widzi tramwaj przed sobą,
    widzi w lusterku ten z prawej strony. Jakim cudem niby uniemożliwia
    lagunie opuszczenie skrzyżowania lagunie, skoro wykonuje manewr
    prawidłowo - litości. Ten z laguny to lewitować potrafi ponad
    samochodami jadącymi na wprost/tramwajami? Akurat ten/ta z
    corolli jest najmniej winny całemu zamieszaniu - wręcz bym stwierdził,
    że jedynie motorniczy z lewej oraz kierowca tej corolli zachowali
    się normalnie.

    Cieszę się.

  • 14. Data: 2011-07-13 18:09:02
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2011-07-13 16:21, DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,do-przodu-czy-do-tylu-
    quot-kierowca-w-pulapce-quot-,121251.html?grupa=najn
    owsze

    Co to oznacza "Nie potrafiła cofać samochodem typu kombi"? Potrzebne są
    jakieś specjalne umiejętności do tego?

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 15. Data: 2011-07-13 18:24:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Może czas zacząć jeździć samochodem - zmieni Ci się perspektywa.

    Jedno nie wyklucza drugiego.
    Jeżdżąc samochodem nie wymuszam pierwszeństwa na "pojazdach szynowych",
    nie mam też żadnych fobii z nimi związanych.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-07-13 18:47:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jedno nie wyklucza drugiego.
    > Jeżdżąc samochodem nie wymuszam pierwszeństwa na "pojazdach szynowych",
    > nie mam też żadnych fobii z nimi związanych.

    no dobra to jedno - ale jak już ktoś wymusi, to koniecznie trzeba pogarszać
    sytuacje i dojeżdzać do niego na centymetry, zeby co?
    Rozkładu to nie uratuje ... a wręcz przeciwnie. Gdyby jeden z drugim
    zatrzymał sie zanim wjedzie na skrzyżowanie całość bałaganu trwałaby
    przynajniej o połowe krócej.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2011-07-13 18:49:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > no dobra to jedno - ale jak już ktoś wymusi, to koniecznie trzeba
    > pogarszać sytuacje i dojeżdzać do niego na centymetry, zeby co?

    Dlatego już tutaj napisano, oliwy dolał tramwajarz z prawej, ale
    sytuację zainicjowała laguna.

    > Rozkładu to nie uratuje ... a wręcz przeciwnie. Gdyby jeden z drugim
    > zatrzymał sie zanim wjedzie na skrzyżowanie całość bałaganu trwałaby
    > przynajniej o połowe krócej.

    Ten z lewej przejechałby bez problemu, gdyby nie idiotyczna reakcja
    "kierowcy" z laguny.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2011-07-13 18:52:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Dlatego już tutaj napisano, oliwy dolał tramwajarz z prawej, ale sytuację
    > zainicjowała laguna.
    >

    > Ten z lewej przejechałby bez problemu, gdyby nie idiotyczna reakcja
    > "kierowcy" z laguny.

    nie neguje, ze zawiniła laguna.
    Ale skoro był już tam jeden dupek, to po co kolejni?
    Nie był tam potrzebny tramwaj, nie byly tam potrzebne samochody stojące na
    środku skrzyżowania.
    Widzisz problem nie pogarszaj go.

    Jak zapali ci sie w domu jeden mebel, to polejesz go benzyną, skoro już sie
    pali, czy spróbujesz ugasić pożar?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 19. Data: 2011-07-13 18:59:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > nie neguje, ze zawiniła laguna.
    > Ale skoro był już tam jeden dupek, to po co kolejni?

    Może w ten sposób "kierowca" renault zastanowi się, zanim wjedzie na
    torowisko i wymusi na kimś pierwszeństwo. To samo tyczy się cymbałów
    permanentnie blokujących skrzyżowania. Nie wjedziesz - nie przejedziesz
    - następną zmianę świateł zablokuje kolejny, możesz w ten sposób stać do
    usranej śmierci.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-07-13 19:02:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > nie neguje, ze zawiniła laguna.
    > Ale skoro był już tam jeden dupek, to po co kolejni?

    Tak naprawdę, to pretensje możesz mieć tylko do kierowcy laguny
    i tramwajarza z prawej. Pierwszy zrobił błąd, drugi dołożył
    do pieca.