  • 21. Data: 2011-07-13 19:08:39
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    > Rozkładu to nie uratuje ... a wręcz przeciwnie. Gdyby jeden z drugim
    > zatrzymał sie zanim wjedzie na skrzyżowanie całość bałaganu trwałaby
    > przynajniej o połowe krócej.

    Zależy dla kogo. Jest duża szansa, że na następnym też by nie
    przejechał. Brutalna prawda jest taka, że jak tramwaj się nie
    "wpierdoli" to często nie przejedzie. Czy pretensję mieć do
    motorniczych, czy do kierowców, to już pozostawiam do rozważenia tobie;)

    Shrek.

  • 22. Data: 2011-07-13 19:11:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 18:59, DoQ pisze:

    > Może w ten sposób "kierowca" renault zastanowi się, zanim wjedzie na
    > torowisko i wymusi na kimś pierwszeństwo.

    Darmowa lekcja - oby skuteczna.

    > To samo tyczy się cymbałów
    > permanentnie blokujących skrzyżowania. Nie wjedziesz - nie przejedziesz
    > - następną zmianę świateł zablokuje kolejny, możesz w ten sposób stać do
    > usranej śmierci.

    Czekam, aż wdrożą system, który miał początek 1 lipca 2011. Oprócz
    pomiarów prędkości to wjeżdżanie na czerwonym, blokowanie itd.
    W końcu może będzie normalnie.

  • 23. Data: 2011-07-13 19:20:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 19:08, Shrek pisze:

    > Zależy dla kogo. Jest duża szansa, że na następnym też by nie
    > przejechał. Brutalna prawda jest taka, że jak tramwaj się nie
    > "wpierdoli" to często nie przejedzie.

    Może bez przesady, ale faktem jest, że ludzie bezmyślnie nie ułatwiają
    ruchu autobusom czy tramwajom. O ciężarówkach (dużych) nawet nie
    wspominam. Tramwaj czy autobus to nie są 4 metry puszkowatej stonki
    i nie wiezie 1 osoby (czy nawet 2). Zresztą, ułatwiają, tfu - wręcz
    przeciwnie - znajdzie kawałek to się wp***, a tramwaj czy autobus
    czeka, czeka... Zresztą podobnie jest, jak człowiek powozi osobówką
    - zrobisz miejsce, poczekasz to ci taki taki przeciętny inaczej
    wp*** się bez dwóch zdań (z innego pasa, lewo/prawoskrętu itd.)
    i będzie na pms-ie opowiadał, jak to ch** kapelusz mu jazdę
    utrudniał, on inteligentny i oczytany tylko ruch udrażnia...

    > Czy pretensję mieć do
    > motorniczych, czy do kierowców, to już pozostawiam do rozważenia tobie;)

    Wystarczy pomieszkać trochę w większym mieście. Ja już nawet nikomu nie
    proponuję jazdy komunikacją miejską, tylko odrobinę wyobraźni, jak to
    może wyglądać z drugiej strony...

  • 24. Data: 2011-07-13 19:20:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    quot-kierowca-w-pulapce-quot-,121251.html?grupa=najn
    owsze
    > Który? Bo ja tam widzę czterech. W tym dwóch w samochodach i dwóch w
    > tramwajach.

    Dziwne ;) Pierwszy raz od dłuższego czasu się z Tobą zgadzam :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 25. Data: 2011-07-13 19:21:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    quot-kierowca-w-pulapce-quot-,121251.html?grupa=najn
    owsze

    > Dziwne ;) Pierwszy raz od dłuższego czasu się z Tobą zgadzam :)

    No tak - oba wnioski błędne, to nawet Wam się udało ;)

  • 26. Data: 2011-07-13 19:24:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Shrek

    > Czy pretensję mieć do
    > motorniczych, czy do kierowców, to już pozostawiam do rozważenia tobie;)

    A czy ja też mogę to porozważać?

  • 27. Data: 2011-07-13 19:26:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > ruchu autobusom czy tramwajom. O ciężarówkach (dużych) nawet nie
    > wspominam. Tramwaj czy autobus to nie są 4 metry puszkowatej stonki i

    A co za różnica ile wiezie? To są jacyś lepsi ludzie, że mają mieć
    pierwszeństwo nad innymi?

  • 28. Data: 2011-07-13 19:31:12
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    > Rozkładu to nie uratuje ... a wręcz przeciwnie. Gdyby jeden z drugim
    > zatrzymał sie zanim wjedzie na skrzyżowanie całość bałaganu trwałaby

    Widzisz... a moze chodzilo o to, ze gosc przyjechal z wioski gdzie
    tramwaje to tylko na obrazkach sa i moze nie mial pojecia jak powinien
    sie zachowac? Znam przypadki ludzi co pozdawali PJ a niekoniecznie
    nauczyli sie czegokolwiek na kursie/egzaminie.

    Jakby go tramwajarze puscili to jeszcze by chlop nie daj Boze pomyslal,
    ze tak mialo byc... i przy kolejnej okazji po prostu wladowal sie pod
    jadacy tramwaj?
    Pare razy juz jechalem tramwajem, pod ktory wjechal samochod. W
    skladzie czuc nie bylo, a Clio nabite na dziob rylo trawnik przy
    torowisku i zbieralo znaki drogowe.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 29. Data: 2011-07-13 19:37:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 19:26, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > A co za różnica ile wiezie?

    Dla Ciebie to pewnie nieistotne - zresztą wynika to z samego pytania.
    Podobnie jak kultura i świadomość na drodze.

    > To są jacyś lepsi ludzie, że mają mieć pierwszeństwo nad innymi?

    Kolejny przekład Twojego trollowania - wyrwiesz sobie coś z kontekstu
    i będziesz próbował sugerować, że autorem Twoich imaginacji jest
    inna osoba.

  • 30. Data: 2011-07-13 19:41:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-07-2011 19:26, to pisze:

    > A co za różnica ile wiezie? To są jacyś lepsi ludzie, że mają mieć
    > pierwszeństwo nad innymi?

    Ano taka różnica, że tramwaj/autobus wiezie ludzi na stojąco, więc
    wymuszanie na nich ostrego hamowania to czyste s****ństwo.

    Pozdrawiam
    Paweł