  • Data: 2011-07-13 18:05:00
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pełna zgoda :)

    > Zauważ, że równocześnie z laguną zatrzymuje się chyba biała corolka,
    > która co robi? Dla mnie próbuje skręcić w lewo, ewidentnie
    > uniemożliwiając opuszczenie skrzyżowania lagunie

    A co niby miał zrobić? Zgodnie z przepisami dojeżdża do skrzyżowania
    nim ten/ta z laguny wymusił na tramwaju - widzi tramwaj przed sobą,
    widzi w lusterku ten z prawej strony. Jakim cudem niby uniemożliwia
    lagunie opuszczenie skrzyżowania lagunie, skoro wykonuje manewr
    prawidłowo - litości. Ten z laguny to lewitować potrafi ponad
    samochodami jadącymi na wprost/tramwajami? Akurat ten/ta z
    corolli jest najmniej winny całemu zamieszaniu - wręcz bym stwierdził,
    że jedynie motorniczy z lewej oraz kierowca tej corolli zachowali
    się normalnie.

    Cieszę się.