  • 31. Data: 2011-10-11 12:30:11
    Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 11:26:19 +0100, Waldek Godel

    > PRAWY PAS - 10 TIRÓW
    > LEWY PAS - 10 OSOBÓWEK.

    Weźmy dla odmiany, też dużymi literami:

    PRAWY PAS -- 5 TIRÓW, 5 OSOBÓWEK
    LEWY PAS -- 5 TIRÓW, 5 OSOBÓWEK

    Uwaga! Opisz płynność ruchu.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 32. Data: 2011-10-11 12:35:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:30:11 +0200, Myjk napisał(a):

    > Weźmy dla odmiany, też dużymi literami:
    >
    > PRAWY PAS -- 5 TIRÓW, 5 OSOBÓWEK
    > LEWY PAS -- 5 TIRÓW, 5 OSOBÓWEK
    >
    > Uwaga! Opisz płynność ruchu.

    Świetnie, nie ma problemu. Zaraz po tobie. Wciąż czekam.
    Albo zresztą, nie będę rżnął głupa jak ty - ruch będzie płynny przy
    zachowaniu zasady zamka błyskawicznego.
    WIdzisz - da się, to nie boli. I żaden wstyd - w odróżnieniu od tego jak
    się rżnie głupa tak jak ty.
    No to teraz wracamy do 10 tirów na prawym pasie i 10 osobówek na lewym
    pasie. Pokaż, że masz jaja a nie tylko marketingową słomę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2011-10-11 12:38:56
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Wartością dodaną do tej zmiany organizacji jest to że nie będzie
    > trzeba tłumaczyć jednemu czy drugiemu imbecylowi że dojechać do końca
    > pasa i włączyć się na sąsiedni to działanie na skrócenie korka a nie
    > chamstwo.

    Kiedyś jak były remonty w Koziegłowach jeden z drugim "imbecyle" jechali na
    zakładkę ale ok 100-200 m przed zwężką i wszyscy zwalniali a nie hamowali co
    w rezultacie dało ruch z prędkością ok 50-60 km/h.Trwało to ze 2 godziny.
    Później znaleźli sie "mądrzy", którzy dojeżdżali do końca i ruch zwolnił do
    ok 10-20 km/h.
    Moja teoria zakłada że jednak zakład powinien być kilkadziesiąt metrów przed
    barierkami.

  • 34. Data: 2011-10-11 12:42:58
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Nie wiem jakim tępym burakiem trzeba być aby nie rozumieć
    > tego że każdy wolny metr pasa przede mną - który zablokuje to tyle
    > samo metrów większy korek za mną.

    Błędne założenia początkowe.

  • 35. Data: 2011-10-11 12:43:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:38:56 +0200, Marek P. napisał(a):

> [...]
    > ok 10-20 km/h.
    > Moja teoria zakłada że jednak zakład powinien być kilkadziesiąt metrów przed

    Na 99% takich miejsc kilkaset metrów wcześniej jest zakaz wyprzedzania.
    Wystarczy, że samorządy wpadną na to, że postawienie tam videorejestratora
    da im większą kasę niż fotoradar i wszyscy będą szczęśliwi. Gminy będa
    miały kase na drogi, korki się zmniejszą.

    Videorejestrator najlepiej przesyłający bezprzewodowo do samochodu za
    zwężką, najlepiej na sporym placu. I tam zatrzymywać i wlepiać od razu
    mandaty.

  • 36. Data: 2011-10-11 12:55:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 11:35:03 +0100, Waldek Godel

    > ruch będzie płynny przy
    > zachowaniu zasady zamka błyskawicznego.
    > WIdzisz - da się, to nie boli.

    Oczywiście, że nie boli -- 10 TIRów i 10 osobówek przejechało płynnie.
    To o co ci się w ogóle rozchodzi?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 37. Data: 2011-10-11 12:56:39
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Waldek Godel wrote:

    > to zależy od sytuacji. Jezeli pasa jest 2 km, to owszem, wypadałoby go
    > zapełnić. Jeżeli 300 metrów, to zdecydowanie nie zawsze, zwłaszcza
    > jeżeli na lewym sa tiry a na prawym osobówki.

    Zwlaszcza w miescie, te 300m moze oznaczac zablokowanie badz nie
    najblizszego skrzyzowania z tylu.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 38. Data: 2011-10-11 12:57:10
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marek P."

> [...]
    > dojeżdżali do końca i ruch zwolnił do ok 10-20 km/h.
    > Moja teoria zakłada że jednak zakład powinien być kilkadziesiąt metrów

    Próbowałeś zrozumieć skąd nagłe zwolnienie z 50 d o20 km/h?
    Powiem Ci w tajemnicy - debile z PRAWEGO pasa przestali wpuszczać
    cfaniaków z lewego.

  • 39. Data: 2011-10-11 13:00:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:55:20 +0200, Myjk napisał(a):

    > Oczywiście, że nie boli -- 10 TIRów i 10 osobówek przejechało płynnie.
    > To o co ci się w ogóle rozchodzi?

    O to, czego nie jesteś w stanie ogarnąć, że na długości jednego tira
    mieszczą się trzy osobówki, więc albo zaczną zwalniać na dużo wcześniej
    przed zwężką, żeby się zmieścić po jednym między tirami, albo będzie
    masakryczny korek na prawym pasie jak się wszyscy zapchają, albo będzie to
    co na większości polskich dróg - zaczną się ryć po chamsku 2-3 osobówki na
    jednego tira, co po pierwsze nie ma nic wspólnego z zasadą zamka, po drugie
    powoduje masakryczny korek na obydwu pasach.
    Jak widać, takich inteligentnych inaczej jak ty jest niestety dużo więcej.
    Duża szkoda.

  • 40. Data: 2011-10-11 13:01:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 10:56:39 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Zwlaszcza w miescie, te 300m moze oznaczac zablokowanie badz nie
    > najblizszego skrzyzowania z tylu.

    Zobacz co odpisałem marketoidowi Myjkowi - dwa pasy zablokują to
    skrzyżowanie jeszcze skuteczniej.