eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie › Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Date: Tue, 11 Oct 2011 12:50:33 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <j71e2p$o51$1@news.onet.pl>
    References: <j70vhp$il9$1@news.onet.pl> <j712gi$u8f$1@mx1.internetia.pl>
    <gmne7sd39zip$.dlg@lepper.institute.com>
    <j71331$28n$4@node2.news.atman.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <j7145i$28n$7@node2.news.atman.pl> <j714us$k8n$1@mx1.internetia.pl>
    <z...@l...institute.com> <j715kn$oak$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j718m3$97j$1@mx1.internetia.pl>
    <yt6r0nqzjpwp$.dlg@lepper.institute.com>
    <j7195q$28n$11@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: 89-78-87-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1318337433 24737 89.78.87.8 (11 Oct 2011 12:50:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Oct 2011 12:50:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405770
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 11.10.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > Jak bedzie lepiej - dwa rzedy + zamek czy jeden dlugi rzad
    > blokujacy dalsza okolice? Nie wspominajac o sierotach w korkach ktore
    > robia sobie 100m do poprzedzajacego zeby wygodnie podjezdzac bo przeciez
    > i tak jest korek.
    >
    To jedno, jest sporo takich wydłużających korek. Ale dramat zaczyna się
    dopiero gdy trzeba zmienić pas. Tu niestety jest bardzo widoczny brak
    umiejętności u wielu kierowców. Praktycznie każda zwężka oznacza postój,
    o ile jest na drodze kilka aut. Nawet jeśli tylko 1 na 10 nie umie
    dostosować się do ruchu na sąsiednim pasie i płynnie na niego wjechać,
    to wszyscy zaraz stoją, i nie trzeba do tego wcale wolno ruszających
    ciężarówek. Wystarczy popatrzeć na wjazd na 2 pasmową jednokierunkową
    jezdnie z wjazdu z rozbiegówką. Zawsze co któryś się zatrzyma blokując
    ruch i będzie czekał na wolne, bo on musi od razu dać na prawy, a czasem
    co zdolniejszy i na lewy. Zwężka też mogłaby być przejezdna na zamek,
    ale tylko wtedy gdy kierowcy płynnie zmieniali by pasy. Niestety w
    praktyce co któryś musi zatrzymać ruch na swoim pasie, wystawić kawałek
    dzioba na ten na który chce wjechać i czeka na takiego który się też
    zatrzyma i go wpuści. Efekt jest taki, że nawet przy niewielkim ruchu
    na zwężeniu co parę aut ktoś się zatrzyma, zaraz następny. Tworzy się
    korek, na początku są coraz częstsze i dłuższe "ustalenia" który ma
    teraz wjechać. Dalej mamy coraz większy korek.

    Dopóki takich zdolnych inaczej, będzie wystarczająco dużo korki będą
    przy każdej nadarzającej się okazji a czasem i bez okazji.
    Ja rozumiem że aut jest b.dużo jak na te marne drogi, ale to że ze
    z każdego zwężenia wyjeżdżają powoli pojedyncze samochody to marnie
    świadczy o znacznej części kierujących.

    Lepiej będzie jak większość nauczy się wjechać między jadące auta na
    sąsiednim pasie nie powodując przy tym zatrzymania ruchu, zajechania
    drogi, czy zepchnięcia na zielone.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: