  • 1. Data: 2011-06-03 15:28:56
    Temat: [DC] Myjnie samochodowe, samoobsługowe w Warszawie - gdzie najlepiej? [crosspost]
    Od: komar <k...@1...cc>

    Witam,
    na której myjni samoobsługowej w Warszawie lub okolicach jest najdłuższy czas trwania
    tzw.
    "jednostki czasu" ? Zauważyłem, że myjnie w których kiedyś za 1zł można było myć
    przez 50
    sekund teraz wyłączają się po 28 sekundach. Mam do regularnego mycia coś dużego i
    brudnego, w zasadzie tylko "karcher" to rusza. Zakup własnej myjki nie wchodzi w grę
    bo
    nie mam możliwości podłączenia do bieżącej wody oraz odprowadzenia ścieków.

    dzięki za podpowiedzi
    k.

  • 2. Data: 2011-06-03 23:50:11
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-06-03 15:28, komar pisze:
> [...]
    > tylko "karcher" to rusza. Zakup własnej myjki nie wchodzi w grę bo nie
    > mam możliwości podłączenia do bieżącej wody oraz odprowadzenia ścieków.

    A jaka dzielnica ?

    Na polczynskiej dwie dzialaja dlugo bardzo, jedna w okolicach fortu wola
    obok stacji orlenu i myjni takiej normalnej z obsluga, a druga na stacji
    LUKOIL jak sie leci dalej na Poznan.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===