  • Date: Thu, 05 May 2011 18:28:26 +0200
    From: Shrek <lskorupka@wirtualna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!

    W dniu 2011-05-05 17:51, Bydlę pisze:

    > ???
    > Celem jest wyprzedzenie innego pojazdu - nie zachowywanie jakichś
    > odległości.

    No i to znaczy, że można bez odstępu? Może jeszcze na trzeciego, pod
    górę i na zakręcie? Wszak celem wyprzedzania nie są jakieś tam ograniczenia.

    > (pamiętasz o czym jest rzecz?)

    Pamiętam, o "wyprzedzaniu" stojącego rowerzysty, rzekomo bez wymagania
    zachowania 1m odstępu.

    > Zawsze możesz.

    Jak możesz, to po w czym ci rowerzysta uniemożliwia wyprzedanie - dwa
    pasy zajmuje, czy co?

    Nie mam pojęcia - przepis usunięto.

    > Jednak nie pamiętasz.
    > Twierdziłeś, że wyprzedzenie jest niemożliwe.
    > Taraz atakujesz mnie, twierdząc, że jest możliwe.
    > Czyli się pogubiłeś.

    Bo się nie da - jednak ustawodawca z jakiś powodów napisał jak napisał -
    a jeśli napisał o wyprzedzaniu, to należy7 stosować przepisy o wyprzedzaniu.

    > Jednak się kompletnie pogubiłeś machając tym sztandarem z napisem: Wiem
    > Jak Brzmi Definicja!
    > Po to, by zmienić kolekjność pojazdów na drodze.
    > (wspominałem, byś spróbował zrozumieć cały przepis, a nie pojednyncze
    > zdania?)

    I jak się kombajn zatrzyma, to mniej blokuje ruch?

    > Tak, by uniknąć tej płachty na byka, jaką jest wyraz rower.
    > Bo niektórym odbiera możliwość myślenia.

    No właśnie - np jak zobaczą rower, to postulują, że ma on się usunąć
    miedzy drzewa lub do rowu.

    > A jakie to ma znaczenie?
    > Rozmawiamy o treści przepisu, a nie o tym czy i czym ktoś jeździ.

    Przepis jest jak przepis - wewnętrznie sprzeczny, martwy i już nie
    obowiązujący.

    > Nie - to twoje teoria i to skrajnie naciągnięta.

    W niczym nie naciągana - nie wiem gdzie mieszkasz, ale u mnie samochody
    głównymi drogami jezdżą non stop. Jakbym miał się zatrzymać i je
    przepuścić, to do późnej nocy bym nie ruszył.

    > Uważam, o czym pisałem, a co skrzętnie usiłujsz zafalszować, że treść
    > tamtego przepisu miała sens.

    No a moim zdaniem nie miała żadnej. Jakbyśmy się zgadzali, to byśmy o
    tym nie dyskutowali, nie?;)

    > Nienienie.
    > Pisałem, co usiłujesz zafałszować, że niektórzy widząc wyraz rower
    > wyłączają tryb myślenia i przepsi traktują jako aktak na siebie.

    Nie wiem. Może niektórzy. Ja nie. Dopiero takie interpretacje jak "zjedź
    do rowu lub między drzewa". Tak, to już atak na mnie;)

    Shrek.

    EOT