  • 1. Data: 2016-03-15 15:00:59
    Temat: DC-DC z 5V nieco wyżej
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    Mam zasilacz samochodowy DC-DC z 12V na 5V

    układ 34063api

    Jak przerobić go w najprostszy sposób aby uzyskać Vout nieco więcej
    powiedzmy 7-9V ???

  • 2. Data: 2016-03-15 15:26:54
    Temat: Re: DC-DC z 5V nieco wyżej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Killer2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Mam zasilacz samochodowy DC-DC z 12V na 5V
    >układ 34063api
    >Jak przerobić go w najprostszy sposób aby uzyskać Vout nieco więcej
    >powiedzmy 7-9V ???

    pdf przeczytac. Wejscie komparatora na nodze 5 ..

    J.

  • 3. Data: 2016-03-15 21:19:50
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Killer2 wrote in <news:56e81594$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    > Jak przerobić go w najprostszy sposób aby uzyskać Vout nieco więcej

    Gotowe, regulowane przetwornice step-down sa bardzo tanie.
    XL4015
    www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=XL4015&minPr
    ice=&maxPrice=&isBigSale=n&isFreeShip=y&isOnSale=n&i
    sFavorite=n&isRtl=n&isLocalReturn=n&isMobileExclusiv
    e=n&shipCountry=PL&shipFromCountry=&shipCompanies=&C
    atId=0&g=y&SortType=price_asc&initiative_id=SB_20160
    315120841&needQuery=n&groupsort=1
    LM2596S
    www.aliexpress.com/wholesale?spm=2114.01010208.0.49.
    UVrKxb&site=glo&SortType=price_asc&SearchText=LM2596
    &initiative_id=SB_20160315120536&shipCountry=PL&isFr
    eeShip=y
    Mam na mysli ta wersje plytki:
    www.aliexpress.com/item/1pcs-LM2596-LM2596S-DC-DC-3-
    40V-adjustable-step-down-power-Supply-module-NEW/326
    22639872.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2016-03-15 21:44:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I chuj ze sa tanie jak trzeba na nie czekac.

  • 5. Data: 2016-03-16 17:27:27
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    > pdf przeczytac. Wejscie komparatora na nodze 5 ..
    >
    > J.

    zrobiłem wg dostępnych w sieci kalkulatorów, zmieniłem R2 z 4.7 na 10k,
    dałem nieco większy kondensator na wyjściu

    napięcie wyjściowe jest OK tj ~~~9.7V ale przy obciążeniu powyżej 450mA
    gwałtownie siada, to chyba koniec możliwości w standardowej konfiguracji

  • 6. Data: 2016-03-16 18:21:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Killer2 pisze tak:

> [...]
    >
    > napięcie wyjściowe jest OK tj ~~~9.7V ale przy obciążeniu powyżej
    > 450mA gwałtownie siada, to chyba koniec możliwości w standardowej

    Masz jeszcze do wyboru LM2940-9.0, LM7809, XL4015, XL4016
    Są śmiesznie tanie i prąd pociągniesz konkretny.

    http://piterpro.private.pl/img/regulator_XL4015.jpg

    --
    Piter

    Let me see your war face.