  • 11. Data: 2010-09-04 21:28:42
    Temat: Re: [DC] Autokomis godny polecenia?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    news:4c828fa7$0$22809$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Irokez

    > Jeśli nie możesz to pewnie albo przeglądasz najtańsze oferty z danego
    > rocznika albo zniechęcasz się byle ryską na zderzaku.

    no i mnie rozpracowałeś

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2010-09-05 00:17:03
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
    > Jeśli nie możesz to pewnie albo przeglądasz najtańsze oferty z danego
    > rocznika albo zniechęcasz się byle ryską na zderzaku.

    Ja sobie założyłem, że auto ma być w bardzo dobrym stanie
    technicznym i tyle. Otarcia na zderzaku, ryski na masce po której
    poszalał kot, drobne wgniotki i inne nieistotne pierdółki, które
    zawsze się pojawiają w czasie eksploatacji samochodu
    zaakceptowałem, bo nie szukałem idealnego wozu z dojczuff
    od dziadunia, który turlał się do kościoła, a tak naprawdę
    wymalowanego 3 dni wcześniej w szopie u zdzicha.

    No i oczywiście nie najtańsze oferty, w sumie wybrałem jedną
    z najdroższych, sprzedający wiedział co sprzedaje. Okazji nie ma,
    okazyjnie to można najwyżej dostać w mordę.

    Za 2 miesiące mijają 2 lata pełnego zadowolenia z zakupu.
    I wszystkim takich nabytków życzę, a przede wszystkim
    rozsądku i trzeźwego podejścia przy szukaniu samochodu.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 13. Data: 2010-09-05 20:11:41
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Sceptyczny" <z...@S...com> napisał w
    wiadomości news:i5rkk3$k7q$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > szukam na terenie W-wy i przyległości możliwie uczciwego autokomisu.
    > Znacie jakiś?

    szukam samochodu bo muszę mieć teraz niestety drugi. Dzwoniłem już do kilku
    komisów, wszyscy mieli świetne wozy niestety na słowa, że chce sprawdzić
    przed kupnem w fabrycznym serwisie wszyscy się pośpiesznie rozłączali. To
    jedna wielka banda oszustów.

  • 14. Data: 2010-09-06 11:15:40
    Temat: Re: Autokomis godny polecenia?
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Jesli interesuje Cie jakis egzemplarz do sprowadzenia / lub inne auto
    [ktore obecnie mam w Polsce] - odezwij sie na maila. Gwarantuje, ze
    mozesz sobie sprawdzic auto w dowolnym serwisie pod kazdym katem.\

    Pozdrawiam,
    Emil.