  • 1. Data: 2010-09-03 22:08:29
    Temat: [DC] Autokomis godny polecenia?
    Od: "Sceptyczny" <z...@S...com>

    Witam

    szukam na terenie W-wy i przyległości możliwie uczciwego autokomisu. Znacie
    jakiś?
    Będę wdzięczny za wszelkie namiary.

    A może ktoś ma do sprzedania Focusa / Almerę do 15k?

    pozdrawiam

    Sceptyczny

  • 2. Data: 2010-09-03 22:37:47
    Temat: Re: [DC] Autokomis godny polecenia?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > szukam na terenie W-wy i przyległości możliwie uczciwego autokomisu.
    > Znacie jakiś?
    > Będę wdzięczny za wszelkie namiary.

    nie jestem z DC ale w PL już samo autokomis i uczciwy się wzajemnie
    wykluczają,
    wyobrażasz sobie taką rozmowę?:

    kupujący: co pan sądzi o tym aucie?
    sprzedawca komisu: na moje oko to jest po "dachu" a stoi tu dłużej niż ja tu
    pracuję
    k: acha, a tamten?
    s: nawet byłby niezły gdyby licznik nie był cofnięty o 200kkm
    k: rozumiem, a ten zielony?
    s: wygląda nawet nieźle bo jest wyprany po powodzi
    w kolejnej scenie kupujący mdleje a sprzedawca dzwoni po pogotowie...
    (kurtyna)

    jeżeli chcesz kupić rozsądny samochód to najprędzej uda Ci się to z
    ogłoszenia prywatnego ale musisz mieć duuużo cierpliwości,
    możesz włączyć filtr na allegro, wyszukać model, rocznik, itd które Cię
    interesują i włączyć wyświetlanie wyników od najdroższych z danego rocznika
    i szukać ogłoszeń od osób prywatnych (nie mylić z handlarzami),

    brat

  • 3. Data: 2010-09-04 00:04:57
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 03.09.2010 22:08, Sceptyczny pisze:
    > A może ktoś ma do sprzedania Focusa / Almerę do 15k?

    Moja Almera będzie do wzięcia jak tylko uporam się z rejestracją nowego
    nabytku. :)

    Jest to N15 z 1999 roku całkiem fajnie wyposażona. :}

    S.

  • 4. Data: 2010-09-04 11:00:09
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i5rkk3$k7q$1@inews.gazeta.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Sceptyczny . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Będę wdzięczny za wszelkie namiary.

    Fokus 2002 1,8 tdci, czarny kombi z pelnym wyposazeniem, za 14,5 na
    niemieckich tablicach - do zbicia cena . Jakby co podam namiar na priv.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 5. Data: 2010-09-04 11:19:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Sceptyczny" <z...@S...com> napisał w
    wiadomości news:i5rkk3$k7q$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > szukam na terenie W-wy i przyległości możliwie uczciwego autokomisu.
    > Znacie jakiś?

    hehe.. w Polsce takie (chyba) nie istnieją.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2010-09-04 16:52:39
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-03 22:37, bratPit wrote:

    > nie jestem z DC ale w PL już samo autokomis i uczciwy się wzajemnie
    > wykluczają,

    nic się nie wyklucza, to mentalność ludzi prowadzącej ten typ
    działalności wyklucza się ze słowem uczciwy :)

  • 7. Data: 2010-09-04 16:59:32
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > nic się nie wyklucza, to mentalność ludzi prowadzącej ten typ działalności
    > wyklucza się ze słowem uczciwy :)

    Ale to nie sprowadza się do pierwszego?
    "Handlaż samochodów" też ma dobrze wyrobiona opinię.

    Kumpel opowiadał jak był pare dni temu w warsztacie, stało auto bez przodu z
    pogniecionymi, poskręcanymi i porwanymi podłuznicami. Goście to wycniali,
    prostowali itp. Mówi to auto to chyba na złom powinno iść? A oni, że w sumie
    tak, ale klient wymaga to dostaje. Ktos się tu zawinął tym autem? Nie,
    handlaż sprowadził i chce sprzedać.

    Nie znam uczciwych handlaży. Może mało ludzi znam. I może dlatego nie mogę
    trafić od pół roku auta dla siebie.W końcu pojade do Niemiec i tam ze
    znajomym kupię.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-09-04 17:53:48
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-04 16:59, Irokez wrote:

    > Ale to nie sprowadza się do pierwszego?
    > "Handlaż samochodów" też ma dobrze wyrobiona opinię.

    w Polsce sprowadza się jak najbardziej, ale źródłem tego jest własnie
    cwaniacka mentalność...

    > Nie znam uczciwych handlaży. Może mało ludzi znam. I może dlatego nie
    > mogę trafić od pół roku auta dla siebie.W końcu pojade do Niemiec i tam
    > ze znajomym kupię.

    ja też nie znam, w Niemczech są turasy - też cwaniacy...

  • 9. Data: 2010-09-04 19:44:15
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > w Polsce sprowadza się jak najbardziej, ale źródłem tego jest własnie
    > cwaniacka mentalność...

    > ja też nie znam, w Niemczech są turasy - też cwaniacy...

    ale wydaje mi się, że wystarczy omijac te modele "na exprort"
    Składane z ćwiartek to raczej nie odważył by się niemcowi sprzedać.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2010-09-04 20:27:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Irokez

    > Nie znam uczciwych handlaży. Może mało ludzi znam. I może dlatego nie
    > mogę trafić od pół roku auta dla siebie.W końcu pojade do Niemiec i tam
    > ze znajomym kupię.

    Jeśli nie możesz to pewnie albo przeglądasz najtańsze oferty z danego
    rocznika albo zniechęcasz się byle ryską na zderzaku.

    --
    ignorance is bliss