  • 11. Data: 2010-10-19 13:54:37
    Temat: Re: DAS, Salutaris, Firmitas ...
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 20:46:50 +0200, bagno napisał(a):

    > To ubezpieczenie od problemów z ubezpieczeniem ? A można się też u nich
    > ubiezpieczyć od problemów z nimi samymi ?

    1. Odpowiednio wcześniej rozwiązać umowę.
    2. Wcale jej nie podpisywać.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2010-10-19 17:57:57
    Od: " Maverick" <k...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Licząc średnio opłatę za DAS 300 zł rocznie daje to 2400 zł
    > Jeżeli firma biorąca prowizję pobiera 15% rocznie opłaca się do poziomu w
    > którym wywalczy o 16k większe odszkodowanie, czyli np. 30k zamiast 14k.
    > Mało realne. Co pokazuje, że dla mnie firma biorąca prowizję byłaby tańsza
    > niż DAS (przy założeniu takiej samej skuteczności)

    W znanych mi firmach biorą % od otrzymanego odszkodowania, nie od "tej czesci
    odszkodowania powyzej zaproponowanej polubownie" - a więc od 30k biorą 4.5k
    prowizji (a czesto wiecej , bo oferta 15% jest raczej niska). Wtedy wyliczenia
    wygladaja lekko inaczej :D - szczegolnie przy duzych szkodach.