    From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: DAB+ w KRK
    Date: Mon, 21 Oct 2013 21:53:45 +0200

    W dniu 2013-10-21 13:34, Marek Dyjor pisze:

    > tworzenie zamkniętych systemów rozsyłowych jest moim zdaniem wstecznym
    > rozwiązaniem.

    Ale takie rozsiewcze radio cyfrowe ma unikalną w dzisiejszych czasach
    przewagę nad zwykłym radiem internetowym: nikt nie wie, że go słuchasz
    i gdzie w danym momencie jesteś, a jakość dźwięku jest podobna. :-)
    Nawet zwykłe radio analogowe zaczyna mi się wydawać cudem techniki
    z innej planety: naciskam jeden przycisk i od razu zaczyna mi grać
    Trójka, bez opóźnień związanych z nawiązywaniem połączenia i
    buforowaniem. Nadajnikowi jest wszystko jedno, czy dostroi się do
    niego sto czy milion odbiorników, pasma wystarczy dla wszystkich.
    Minusem są niespersonalizowane reklamy, ale to niewielka cena za
    zachowanie całkowitej prywatności.

    T.