  • Data: 2011-03-05 17:33:10
    Temat: Re: D4D 116KM - jakie usterki?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ZTCW to dobry silnik, nie ma z nim problemów jeśli był rzetelnie
    > serwisowany. Może dwumas paść ewentualnie w bardziej wyeksploatowanych
    > sztukach. Jak chcesz mu wirusa zadać to musisz niestety oryginał TTE, na
    > "allegrowych" wpinkach są problemy.

    Co to znaczy bardziej wyeksploatowanych - mniej więcej jaką ma
    żywotność? [kolega przebił niedawno 160 czy 170k km z tym silnikiem bez
    wymiany dwumasy, ale ciekaw jestem co dalej]

    Jak z tym chipem - zostaje tylko Toyota czy są tuningownie które robią
    to na rzeczonych chipach TTE?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327