-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czyżbym wykrakal?
Date: Fri, 13 Mar 2020 00:39:02 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 60
Message-ID: <r4eh6n$697$1@news.icm.edu.pl>
References: <7...@g...com>
<r3q9sq$j4f$1$LEPEK@news.chmurka.net>
<5e610af7$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<r3ren5$66e$1$LEPEK@news.chmurka.net>
<5e617062$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<r4ba4k$mg5$1$LEPEK@news.chmurka.net> <r4bejl$esd$1@news.icm.edu.pl>
<1...@g...com>
<r4c40e$1p9$1@news.icm.edu.pl>
<c...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: base64
X-Trace: news.icm.edu.pl 1584056343 6439 78.10.177.126 (12 Mar 2020 23:39:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Mar 2020 23:39:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
X-Mozilla-News-Host: news://news.icm.edu.pl
In-Reply-To: <c...@g...com>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673452
[ ukryj nagłówki ]On 2020-03-12 04:17, Zenek Kapelinder wrote:
> W blokach też się da zainstalować gniazdka. Kwestia przebudowy parkingów. Spalinowe
samochody są trochę nie ten teges jak by miały stać pod oknami tych co na parterze
mieszkają. Ale jak elektryk bezszelestnie może odjechać to gniazdka mogą być na
ścianie pod oknami tych z parteru.
Pod oknami jest trawnik.
> Można zakopać grubszy kabel idący od przyłącza w bloku i zrobić żeby prąd był w nim
w nocnej taryfie. I pod ten kabel podłączyć miejsca parkingowe z wydajnością 2A przy
230V.
Małe szanse moim zdaniem. To sobie tak można u siebie na podwórku albo w
garażu zrobić.
> Przy trybie jazdy jaki podałeś że do pracy 15 kilometrów takie 2A to jest za dużo.
Zrobienie w blokowiskach infrastruktury do ładowania pelnogabarytowych elektryków
jest niewykonalne. Ale do małych możliwe do zrobienia za cienkie pieniądze. Aż dziw
bierze że te nasze rządzące mundrusie na to nie wpadną i nie zbudują państwowej
fabryki takich małych samochodzików. Są suplementy diety a suplementu samochodu nie
ma. Z artykulu wynika że cytat " Samochód trafi do salonów 30 marca we Francji. Kilka
miesięcy później dołączą Belgia, Hiszpania, Portugalia, Włochy oraz Niemcy. Na
pierwsze dostawy trzeba zaś będzie poczekać do początku tegorocznych wakacji
letnich.". Jeśli planują sprzedaż do kilku krajów to znaczy że są przygotowani na coś
więcej niż produkcja jednostkowa. Dobrze by było żeby dobrze się sprzedawał bo inni
producenci samochodów bardzo szybko wyprodukowali by swoje małe elektryczne
samochodziki miejskie. Twierdzisz że z miejscami parkingowymi by się mało zmieniło.
Patrzysz na to pod kątem parkingów przy marketach. Wystarczy dopasować miejsca
parkingowe do krótszych samochodów i na tym samym terenie zmieści się ich więcej. Na
ulicach z reguły parkuje się równolegle do krawężnika. A te małe są krótsze i mogą
parkować prostopadle do krawężnika. Zamiast jednego dużego wejdą trzy małe. Masz
jeszcze jakieś zastrzezenia?
Posłuchaj, ja jeżdżę Twizy. Codziennie parkuję po kilka razy i wiem, że
wygląda to inaczej. Zwykle nie parkuje się prostopadle między innymi
samochodami bo by nie wyjechali. Niekiedy tylko zdarzy się, że ktoś jest
ostatni i może sobie odjechać to można tuż przed czy za nim stanąć.
Parkowanie równoległe między samochodami też tylko niekiedy jest
możliwe. Bo mimo, że Twizy ma drzwi otwierane do góry i można sobie tuż
obok stanąc, to ten co obok stoi musi swoje drzwi otworzyć normalnie,
więc jak jest wąsko to muszę podjechać do przodu przed niego by nadal
mógł to zrobić. Mogę sobie stanąć tam, gdzie inne samochody w ogóle nie
zmieszczą się, np na ściętym rogu ogrodzenia. Ale ile masz takich
miejsc. Dobrze, że jestem jedyny.
> A tak przy okazji. Jeśli idzie o szerokość i wysokość to jest niewiele węższy od
Seicento i wyższy od Poloneza. Znaczy to że w srodku jest sporo miejsca i że łatwo
się wsiada.
>
A drzwi da się otworzyć?
Dobrze, że takie pojazdy powstają, ale trochę zejdzie nim z tego coś
większego wyniknie.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.20 01:08 Zenek Kapelinder
- 13.03.20 01:59 Budzik
- 13.03.20 04:20 Zenek Kapelinder
- 13.03.20 06:55 ddddddddddddd
- 13.03.20 07:59 Budzik
- 13.03.20 08:59 Budzik
- 13.03.20 09:54 Cavallino
- 13.03.20 11:47 ddddddddddddd
- 13.03.20 13:50 robot
- 13.03.20 14:31 Cavallino
- 13.03.20 15:50 kk
- 13.03.20 15:57 robot
- 13.03.20 16:11 kk
- 13.03.20 18:28 LEPEK
- 13.03.20 18:52 Michal Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=