    From: "Bebe" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Date: Wed, 8 Apr 2009 16:44:47 +0200

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:grib5p$60o$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jak tak czytam te "wywody" na temat taniej/drozej /play/nieplay to
    > zastanawiam sie czy na tej grupie to same
    > dzieci/studenci/bezrobotni/liczygorsze siedza czy jak? Telefon ma sluzyc
    > jednemu, dzwonic wtedy kiedy musi, jest dla mnie, nie dla moich rozmówców.
    > Jak komus szkoda nie dzwoni, jego strata nie moja, jak ja mam do niego
    > interes to ja dzwonie, a nie czekam az on do mnie zadzwoni . A Wy
    > tworzycie jakies sztuczne problemy bo jakas siec ma taniej niz inna i
    > wielkie mi mecyje z tego powodu. Juz maja wszysyc jak lemingi migrowac.

    to jest tak - jak mam ochotę do kogoś zadzwonić i się dowiedzieć czegoś to
    nie zwracam uwagi skąd jest... ale mam czasami tak że dzwonię do kogoś i
    rozmowa trwa 2 godziny... i wtedy to akurat już jest dość ważne z jakiej ma
    sieci telefon i wtedy z tej samej sieci biorę aparat :) takim sposobem na
    telefony z 3 sieci przeznaczam średnio 60 zł na miesiąc i rozmawiam naprawdę
    ogromnie duzo... oczywiście umiejętnie zasilając telefon w promocjach,
    kupując tańsze zdrapki z 10% upustem - wystarczy poszukać w necie - ni chcę
    reklamować sprzedawcow ale są tacy - między innymi na allegro - oczywiście
    jak się kupuje poza aukcją. Takim sposobem - liczyłem w zeszłym roku że
    wygadałem w jednym miesiącu sporo ponad 800 minut na 3 telefonach więc
    średnia cena minuty wyniosła mnie 7,5 grosza czego oczywiście żaden
    abonament nie jest w stanie mi zapewnić a oszczędności przy moim gadaniu
    naprawdę są warte noszenia 3 cegiełek w kieszeni i sprawdzania kto z jakiej
    sieci ma telefon. zeby nei było nieporozumien... nie jestem bezrobotny
    zarabiam nawet dość przyzwoicie... jak na warunki miejscowości w której
    mieszkam ale potrafię liczyć pieniądze i jeżeli jest możliwość to oszczędzam
    a nie nabijam kasy operatorowi.