    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Date: Wed, 8 Apr 2009 16:15:35 +0200

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 06:13:08 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

    > no moze moze, ale i tak ten procent wydaje sie nieprawdopodobny.
    > Moich znajomych przed zmiana sieci powstrzymuja glownie formalnosci
    > przy przechodzeniu a zwlaszcza oplata za to (60zl to dla wiekszosci
    > 2miesieczne wydatki na komorke).

    Play zwraca te 60 zł, dodatkowo daje jakieś tam bonusy za przeniesienie
    numeru, 40 zminut gratis do wszystkich albo 10 zł albo jeszcze trzecie coś.

    Ponieważ należy kupić starter za 30 zł (do wykorzystania), to ma się na
    koncie w sumie 90 zł na początek. Więc bez korzystania z jakiejkolwiek
    dodatkowej promocji wystarczy to na rok rozmów 50 sekund dziennie. Przy
    zainwestowaniu jednorazowo 3 zł i odbieraniu 5 minut rozmów dziennie spoza
    sieci (licząc minimalistycznie) ma się w sumie ponad 3 minuty dziennie
    przez rok za te 90 zł. Piszę o roku, bo taki jest okres ważności konta.
    Więc gdy ktoś nie rozmawia dużo, to może nawet rok pociągnąć po
    zainwestowaniu w przejście.

    Pozdrawiam
    Tony