  • Data: 2012-04-30 07:21:01
    Temat: Re: Czyżby niwe łajdactwo?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedynie wszedłem na stronę WWW.

    Nie czytałem do końca (nie chce mi się)
    Tutaj przekaz jest jasny. To jest konkurs. Musisz podać swoje dane. (i
    tu żarówka w głowie bo takie dane przecież kosztują) i jest w dość
    wyraźnym miejscu wskazanie do regulaminu i coś o zgodzie na wysyłanie do
    mnie...
    Jasny przekaz. Ot taka reklama totolotka. :-)
    Jak już "cfaniaki" muszą (bo nie umieją inaczej, nie mają żadnych
    umiejętności, jakiegoś fachu w ręku, potrafią tylko liczyć kolejne
    złotówki wpływające na konto) to prawo pozwala na taki proceder.
    Tylko że ta akurat działalność jest skazana z buta na niepowodzenie bo
    chętnych beż "kłamstwa" będzie mało.

    PS. Gdyby nagroda była większa...:-)