  • Data: 2010-07-30 15:11:06
    Temat: Re: Czytnik kodów kreskowych - jak używać?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i2stq8$efd$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > OK, dzięki

    > Tak, jak niżej pisałeś, urządzenie jest po resecie do ustawień
    > fabrycznych. I w manualu faktycznie jest możliwość powłączania mnóstwa
    > innych kodów, sęk w tym jednak, że ja nie wiem, jakie kody powinienem
    > włączyć. Wszystkie? A co z tymi, które mają kilka wersji?

    Najpierw skonfiguruj port RS232, tak też trzeba będzie skonfigurować w
    programie Wedge emulator.
    Potem ewentualnie ustaw w/g "Keyboard WEDGE options" w instrukcji jak na
    przykład za szybko wysyła kody i gubi.
    Jak będziesz potrzebował jakiś prefix/sufix (np do inteligentnego czytania w
    jakieś formularze) to ustaw to.
    Potem w Symbology wybiezr kody które cię interesują.
    Na koniec jak nie załapie kodów wyłacz i włacz baterię (mój RF na przykład
    wymagał)

    > Urządzenie z typowymi kodami sklepowymi sobie radzi, w większości zaś nie
    > czyta długich pasków z serialnumerami na urządzeniach i ich opakowaniach.

    Dokłądnie tak ma nieskonfigurowany. Chyba tylko Code 39/128 czyta.

    --
    Irokez