  • Data: 2013-09-10 08:50:04
    Temat: Re: Czyszczenie drukarki
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chocobo" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:l0leg0$2rp$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2013-09-09 22:49, BartekK pisze:

    > Problem bardziej z dostępem do zakamarków. Nawet wkładałem pod prysznic i
    > dałem duże ciśnienie i wąski strumień niestety to akurat nie za bardzo
    > działa.
    > O ile w pierwszym zdjęciu to nie jest bardzo duży problem, to już w tego
    > typu elementach http://prntscr.com/1qcove
    > jest lipa. A na pewno będą jeszcze gorsze.
    > Próbowałem, owijać śrubokręt szmatką, ale zbiera za bardzo punktowo, no i
    > problem z narożnikami. Może rzeczywiście pędzelek jest wart wypróbowania
    > :)

    Ja czyściłem kilkanaście drukarek poprzez rozebranie ich dosłownie do
    ostatniej
    śrubki. Większość drukarek po kilku latach jest tak zachlapana w środku, ze
    inaczej
    po prostu się nie da. Można ewentualnie poprzestać na zdjęciu wszystkich
    widocznych
    plastików, co często też nie jest proste, bo niektóre elementy są mocno
    zintegrowane
    z całością. W każdym razie jeśli to ma być czyste to zapomnij o jakimś
    dłubaniu patyczkami.
    Jedna kropla tego cholernego tuszu potrafi zabrudzić pół drukarki, a jak
    zaschnie to
    godzinami to trzeba moczyć i płukać.