    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czym zmyć długopis z LCD?
    Date: Thu, 28 Oct 2010 20:19:15 +0200

    W dniu 2010-10-28 14:50, marko1a pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Jak spróbujesz tym białym mleczkiem wyczyścić wannę akrylową to w
    > moment straci połysk.

    Nie myję tym wanny, ale raz umyłam i nic sie nie stało. Fakt, że wanna
    nie akrylowa.

    > To samo z deską do kibelka i innymi takimi tam.

    Nie widzę zmatowienia.

    > Znam przypadek gdy nowiutka
    > lodówka została ogołocona z naklejek reklamowych a pozostałe po nich resztki
    > kleju usunięto tym właśnie cifem. Lodówka potem miała wszędzie takie matowe
    > plamy.

    Zawsze myję cifem lodówkę. Lodówka naklejek nie ma.
    Natomiast kiedyś umyłam nowy, ale brudny (papierosy) telewizor i zmyły
    się napisy/informacje o telewizorze. Wszczęłam alarm w Euro to mi
    powiedzieli, że sama sobie jestem winna, bo nie myje się telewizora
    cifem...., ale nie powiedzieli głąby, że to była tylko przezroczysta
    naklejka papierowa, która wyglądała tak jakby to były napisy na
    obudowie! Tylko niepotrzebnie się nadenerwowałam.
    Dalej myję co jakiś czas ten srebrny telewizor cifem.

    --
    animka